חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהמלחמה באוקראינה לשיטור הימי של משטרת ישראל

מהמלחמה באוקראינה לשיטור הימי של משטרת ישראל: אם ושני ילדיה שנמלטו מאימת המלחמה התארחו ביחידה השיטור הימי, יחידת החבלה והפרשים של מחוז תל אביב.

מריה בת 42 ושני ילדיה מיכאל בן 14 ורוסלאן בן 10, הגיעו השבוע מאוקראינה לישראל ללא אב המשפחה אלכסיי שנאסר עליו לצאת מהמדינה.

שוטרי השיטור הימי, יחידת החבלה ויחידת הפרשים של משטרת מחוז תל אביב, ארחו את בני המשפחה וניסו להקל במעט על השהות הרחק מהבית. במסגרת הביקור שטו בני המשפחה בסירת שיטור ימי, צפו ברובוט חבלה וביקרו ביחידת בהפרשים של משטרת מחוז תל אביב.

צילום: דוברות משטרת ישראל

מריה מתגוררת בטרנופיל סמוך ללבוב מספרת "התחילו סירנות בעיר ולא רחוק מאתנו התחילה מלחמה, יש לי אח בחיפה וגם אמא שלי גרה שם עד שנפטרה, קצת קשה לילדים פה, למיכאל יש לימודים דרך הרשת ורוסלאן מרוצה מאד שבאנו לארץ, בעלי אלכסיי לא יכול לצאת, לא גייסו אותו רק רשמו אותו בינתיים".

בני המשפחה המתארחים בארץ אצל משפחה ישראלית, ונמצאים בקשר חלקי עם אב המשפחה בשל קשיי תקשורת עם אוקראינה.

בסוף הביקור אמר מריה "רוצה להגיד שלום ותודה לכל האנשים שקיבלו אותנו, נתנו לנו בית, אוכל וכל הצרכים שלנו, קיבלו אותנו יפה מאוד כאן, אנחנו מרגישים בטוח. רוצים להגיד כי נעים לנו מאוד שמקבלים אותנו כולם ככה וכולם דואגים לנו. אנחנו רוצים להגיד לכם תודה ענקית".

צילום: דוברות משטרת ישראל

כללית מציגה: פיילוט למעקב אחרי חולים באשפוז ביתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן