חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעיין מלכה מסתערת על עולם האופנה לנשים דתיות | כל הפרטים

מעיין מלכה מסתערת על עולם האופנה של נשים דתיות לאחר שהשתתפה בתכנית "כוכבים בדיגיטל" של אשכול נגב מזרחי: "היום אפשר גם להיות אישה, גם דתייה, גם צנועה וגם להתלבש יפה"

מעיין מלכה מכניסה צבע לחייהן של הנשים הדתיות באמצעות העסק שלה "אל המעיין" . מגדירה את עצמה מעצבת ויזמית אופנה, אך יחד עם זאת עובדת בחינוך כמורה למתמטיקה.

מדוע יזמית? "אני תמיד חושבת על הצעד הבא בפן האופנתי, ותמיד ממציאה ומחדשת".

מעיין מלכה
צילום: יח"צ

העסק של מעיין יושב בירוחם, אך הדבר לא מפריע לה לספק את מוצריה לנשים דתיות בכל רחבי הארץ, ואפילו בחו"ל כאשר יש קהילה מארצות הברית שמבצעת ממנה הזמנות רבות. זאת לאחר שהשתתפה בתכנית "כוכבים בדיגיטל" להעצמת העסק בזירה הדיגיטלית. סיפרה על התוכנית שהיא סייעה לה רבות בתמרון במרחב הדיגיטלי, שכן מאז הקורונה מרבית הקניות נעשות דרך המרשתת.

על העסק עצמו מספרת: "היום יש שוק מטורף לבגדים שלי, כי נשים דתיות מבינות שאפשר להיות צנועה וגם אופנתית. אבל לא רק אצל נשים דתיות. המון נשים חילוניות שלא מרגישות בנוח עם הגוף שלהן, מספרות לי שהן מעיזות ללכת לים רק עם בגדי הים שלי."

מעיין חזרה בתשובה לפני כ-15 שנה, ומספרת כי הקושי העיקרי שלה בחזרה בתשובה היה עניין הלבוש, כיוון שהבינה שלנשים דתיות אין באמת מגוון. לכן, לאחר שהשלימה את התואר הראשון, תוך כדי התואר השני, ואחרי כמה שנים של עבודה בחינוך, פתחה את העסק שלה, וכיום נחשבת לאחת המוצלחות בארץ.

כיום מעיין עובדת על קולקציית אביב, ולקראת חג הפסח- נראה שלנשים מהמגזר הדתי יש למה לצפות.

כאמור מעיין מלכה לקחה חלק בתוכנית "כוכבים בדיגיטל" של אשכול נגב מזרחי בה השתתפו 28 בעלי עסקים מהאזור, פותחה באשכול כדי לקדם עסקים קטנים בזירה הדיגיטלית.

אליעזר יעקב מנכ"ל אשכול נגב מזרחי מספר: "מדובר בנבחרת המשלבת יזמים ובעלי עסקים יהודים ובדואים שיוצאים לדרך מעצימה ומעשירה שתוביל אותם לעבר חשיפה, צמיחה, שגשוג והצלחה."

הכירו את הצמד שהולך ״לכבוש״ את המדינה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן