חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את הצמד שהולך ״לכבוש״ את המדינה

"היוצרים" – חגי ויובל חן, אבא ובן. יובל (28) חגי (53) היוצרים התחילו את דרכם בתעשיית המוסיקה לפני 4 שנים. כיום ליוצרים למעלה מ30 מליון צפיות.

בערוץ היוטיוב, ים של מאזינים בכל פלטפורמות המוסיקה וקהל נאמן חגי שהיה זמר עצמאי במשך 35 שנה ובנה להקת חתונות מצליחה מאוד שהופיעה בארץ.

ובכל העולם היה הדמות המוסיקלית בבית משפחת חן. אחיו אורן שעבד תחת חסותו של חגי כסולן הלהקה פרץ לתודעה הישראלית בהרכב "סטלוס ואורן חן", חגי ,בעל נסיון מוסיקלי רב בהפקות שירים, עיבודים, הנדסת קול וסאונד, וגיטריסט מחונן.

צילום: עומר שפירא

יובל, שגדל באווירה מוסיקלית וינק מוסיקה מגיל צעיר מאוד, הוכרח על ידי אביו לנגן פסנתר מגיל 10 ולימים התוודא שכל הידע שצבר במשך השנים עזרו לו מאוד בהתפתחותו המוסיקלית. יובל סיים 12 שנות לימוד ולאחר מכן התחיל לימודי הנדסאי אלקטרוניקה וסיים את התואר בהצטיינות, בסוף הלימודים התגייס יובל לצה"ל, ומהר מאוד הבין שמקומו רק במוסיקה.

יובל התחיל לעבוד כזמר הבית בבתי מלון בטבריה שם צבר נסיון במה רב, מול קהל מגוון מהארץ ומחול.

לאחר שהשתחרר יובל מהצבא נתן רעיון לאביו לבנות אולפן הקלטות משלהם וכשהאולפן היה מוכן הביא יובל רעיון לאביו להקליט קאבר לשיר "שב" של הזמרת שרית חדד.

מהר מאוד הבינו היוצרים שיש כאן משהו מיוחד שחייב ללכת איתו עד הסוף. מאז ועד היום, הספיקו היוצרים להוציא גם קאברים, וגם סינגלים מקורייים, ובגלל החיבור המיוחד שלהם כאבא ובן, המון משפחות הצליחו להתחבר להרכב המיוחד הזה.

צילום: עומר שפירא

השם "היוצרים" בא מתוך זה שהם יוצרים את המוסיקה שלהם בעצמם, מנגנים, מקליטים את כל הכלים, שרים, עד לרמת המיקס והמאסטרינג.

מה שהוביל את היוצרים לפתוח את ההרכב שלהם זה קודם כל האהבה הגדולה למוסיקה שזורמת אצלהם בדם, והעובדה שאהדת הקהל הייתה מהרגע הראשון ורק הלכה והתעצמה עד היום, במיוחד מהסינגל השני שהוציאו "אהבה אין סופית" Ala Bali , ששם אותם בלב התעשייה של המוסיקה בארץ וכמובן עוד המון להיטים שהוציאו לאחר מכן, והסינגל האחרון שיצא ״חביבי״ שרק אחרי שתשמעו אותו תבינו את הפוטנציאל הגדול של הצמד הזה.

הייחודיות של היוצרים זה בעצם הסאונד החדש שהביאו במוסיקה הים תיכונית בעצם מעין שילוב של "הטעם של פעם" עם מוסיקת הפופ העכשווית.

היוצרים, כאן כדי להשאר ושמו לעיניהם המון מטרות שאותן מבטיחים לכבוש, במיוחד לצד חברת ההפקות שמאוד מאמינים בה ובדרך פעולה שלה CT הפקות – בניהול סיני פינטו. בראש ובראשונה, המטרה המרכזית המון שירים. מופעים פתוחים, שת"פים עם אומנים אחרים שכבר מוכנים ועתידיים לצאת בקרוב, ועוד המון המון הפתעות.

צילום: עומר שפירא

כללית מציגה: פיילוט למעקב אחרי חולים באשפוז ביתי

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן