חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כללית מציגה: פיילוט למעקב אחרי חולים באשפוז ביתי

פיילוט בשירותי בריאות כללית לניטור מצבם הרפואי מרחוק אצל חולים באשפוז ביתי נערך בערים תל אביב, גבעתיים ובני ברק.

טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך לניטור מרחוק אחר מצבם הרפואי של חולים במצב קשה תקל על העומס בבתי החולים ותאפשר השגחה מיטבית באשפוז ביתי • תוצאות הפיילוט של החברות Essence, שרן רפואה עד הבית ושירות בריאות כללית: תוך זמן קצר מתחילת הפיילוט ראינו תוצאות ברורות כשהמערכת זיהתה מטופל עם סטורציה ברמת ירידה שמסכנת חיים

בחברות Essence, שרן רפואה עד הבית ושירותי בריאות כללית יצאו בפיילוט ייחודי לניטור מצבם הרפואי של חולים באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך VitalOn לניטור מטופלים מרחוק.

ערכת הניטור. צילום: יח"צ שרן רפואה עד הבית

במהלך הפיילוט טופלו עשרות מטופלים באשפוז בית באמצעות המערכת המותאמת באופן אישי למצב החולה. תוך זמן קצר מתחילת הפיילוט ראינו תוצאות ברורות כשהמערכת זיהתה מטופל עם סטורציה ברמת ירידה שמסכנת חיים ולמקום הוזעק צוות רפואי עם בלון חמצן.

הפיילוט הינו ייחודי ולו שותפים חברת Essence SmartCare, חלק מקבוצת Essence, שרותי בריאות כללית וחברת שרן רפואה עד הבית והוא עשוי להשפיע בצורה משמעותית על תפוסת בתי החולים הן בקורונה והן בשגרה ולאפשר למטופלים לקבל טיפול רפואי מציל חיים מחוץ לכותלי בתי החולים.

טכנולוגיית VitalOn היא פלטפורמה לניטור מטופלים מרחוק, עבור אוכלוסיית הגיל השלישי ואנשים הסובלים ממחלות כרוניות זאת בתפעול פשוט וידידותי למשתמש. מדובר בשילוב של טכנולוגיית רפואה מקוונת המחוברות יחדיו בצורה מאובטחת לרשת הסלולרית ומנטרות מסביב לשעון מגוון רחב של מדדים ומצבים כרוניים כגון סוכרת, לחץ דם ואי ספיקת לב.

בנוסף VitalOn עוקבת באופן רציף אחר סממנים של חיוניות ומתריעה במקרים של פעילות חריגה ונפילות, מבלי שהקשישים יצטרכו לענוד צמיד חירום או להתחבר למערכות.

ברק כץ, מנכ"ל Essence SmartCare אמר: "מובילה עולמית במהפכת האשפוז הביתי וניטור מטופלים כרוניים בביתם. הפיילוט המוצלח מדגיש את מחויבותנו לשיפור שירותי הרפואה הניתנים בבית המטופל והסיוע למערכת הבריאות בשעה קריטית של פנדמיה עולמית.

ד"ר חיים אמיר, מייסד ומנכ"ל קבוצת Essence הישראלית, סיכם: "שיתוף הפעולה עם כללית ושר"ן, וההתקדמות המצוינת של הפיילוט תאפשר לנו יציאה חלקה ובטוחה מהגל החמישי אל שגרה חדשה של חיים לצד המגפה כאשר השירות שהשקנו עכשיו ימשיך להוביל לטיפול יעיל יותר בחולים כרונים בביתם״.

לדברי ד”ר איב ביטון, מייסד ומנהל הרפואי בחברת שרן רפואה עד הבית: “בשנתיים האחרונות ראינו גידול עצום במספר המאושפזים באשפוז ביתי.בגל החמישי של מגפת הקורונה הדועך אט אט אושפזו מאות מטופלים חולי קורונה בבית. הניטור אפשר לנו לאשפז חולי קורונה במצבים בינונים ואף קשים, לסייע ולהביא להחלמתם, כל זאת בנוחות, בבטיחות בסביבה הביתית שלהם”.

דורון נצר, ראש אגף רפואה בחטיבת הקהילה בכללית מסביר: "בשנתיים האחרונות תחום אשפוזי הבית בכללית התרחב ללא הכר, כאשר בכל זמן נתון מאושפזים בביתם למעלה 200 מטופלים כחלופה לאשפוז בבית חולים. בשיא הפנדמיה, בגל החמישי של הקורונה אושפזו בכללית למעלה מ-350 חולים באשפוז בית אקוטי, מחציתם חולי קורונה. מערך זה צמצם את תפוסת האשפוז במחלקות הפנימיות ברחבי הארץ והווה גורם משמעותי במערכת האשפוז בגל מספר 5 בחודשים ינואר פברואר 2022 .

שיתוף הפעולה עם חברת Essence SmartCare מרחיב את יכולות הניטור של החולים ונותן כלים חשובים בידי הצוות המטפל למעקב אחר מדדים חיוניים תוך כדי הטיפול בחולה בביתו. אנחנו בתחילתה של דרך מרתקת בה הקהילה תהווה חלק אינטגרלי וחשוב של מערך האשפוז במדינת ישראל. שילוב של טכנולוגית ניטור מרחוק מהווה נדבך חשוב בטיפול ובמעקב אחר החולה ומקנה ביטחון הן לחולה בביתו והן לצוות הרפואי המטפל בו.

העתיד כבר כאן , ביקור וירטואלי בבית המטופל ממוקד רפואי העוקב אחר המטופל 24 שעות ביממה בשילוב של ביקור פרונטלי יזום בהתאם למצבו הרפואי של המטופל."

צילום: יח"צ שרן רפואה עד הבית

יום דגני הבוקר: רשת Sweetime חוגגת עם מגוון סוגי דגנים

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן