חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום דגני הבוקר: רשת Sweetime חוגגת עם מגוון סוגי דגנים

הם מגיעים בצורות בלתי שגרתיות, צבעוניים, טעימים ומפתיעים – דגני הבוקר ★ ברשת "Sweetime" הישראלית החלו לאחרונה לייבא ארצה 11 סוגי דגנים יוצאי דופן, שזוכים לאהדה רבה ברחבי העולם וניתן להשיג רק בסניפי הרשת

ב-7 במרץ יצוין ברחבי העולם יום דגני הבוקר הבינלאומי. את דגני הבוקר ניתן למצוא בכל בית, אין אדם, בכל גיל, שלא אוהב אותם וכמובן, לא בהכרח בבוקר. מרבית סוגי הדגנים עתירים בסיבים תזונתיים אך לא רק.

צילום: רשת סוויט טיים

לאחרונה החלה רשת "Sweetime" הישראלית לייבא ארצה סוגים מופלאים ומיוחדים של דגני בוקר, בטעמים וצורות יוצאי דופן, עם תוספות לא שגרתיות שזוכים לפופולאריות רבה ברחבי העולם. דגני הבוקר הצבעוניים להפליא טומנים בחובם הפתעות שהצרכן מגלה בכל ביס וכאמור, ניתן למצוא אותם בבלעדיות בכל אחד מ-15 סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ.

בין הסוגים ניתן למצוא: "לאקי צ'ארמס פרוטי" – דגני בוקר על בסיס תירס, בטעמי מרשמלו ופירות בשלל צבעים. הדגנים מתאימים במיוחד לילדים, שאוהבים כמה שיותר מתוק עם חתיכות מרשמלו.

צילום: רשת סוויט טיים

"לאקי צ'ארמס גלאקטיס" – דגני בוקר פריכים בטעמי ממתקים מוקצפים. מוצר המכונה ״הקלאסי שלנו״ בין מוצרי המותג "לאקי צ'ארמס".

"לאקי צ'ארמס שוקולד" – דגני בוקר פריכים בטעמי שוקולד חלב וממתקים מוקצפים. טעמים חזקים של שוקולד וחתיכות קטנות של מרשמלו.

"דונקין" – דגני בוקר פריכים בטעמי קרמל ומקיאטו, מזכיר במעט טעם של קפה ומתאים למכורים למשקה החם.

"טריקס טרולס" – דגני בוקר פריכים בטעמי מרשמלו צבעוני, עם ציורי מערבולת מסדרת הטרולים המפורסמים והאהובים על ילדים ברחבי העולם כולו. בעלי טעם ייחודי של פירות שלא דומה לשום מוצר אחר.

"צ'יפס אהוי" – דגני בוקר על בסיס עוגיות מיני, עם חתיכות קטנות של שברי עוגיות שמזכירות עוגיות שוקולד צ'יפס.

צילום: רשת סוויט טיים

"ריסס" – בדומה לחטיף שוקולד המפורסם ביותר של המותג, דגני בוקר הם על בסיס חמאת בוטנים ושוקולד, בשילוב חלבון לחיזוק להמשך היום.

"שוקולטה טוסט קראנץ" – דגני בוקר מרובעים על בסיס שוקולד וקינמון.

"פרנץ' טוסט קראנץ' " – דגני בוקר פריכים על בסיס תירס. הטעם העיקרי הוא טעם הקינמון הטהור והצורה, דומה בדיוק רב לפרנץ' טוסט שהוכן כעת על המחבת.

"נסקוויק בננה קראש" – דגני בוקר פריכים בטעם שוקולד, ממולאים בקרם בננה, הטעם האהוב על הילדים.

"צ'ורוס" – דגנים פריכים, דומים בצורתם לקינוח הדרום אמריקאי המוכר והאהוב. משלבים בעיקר טעמי קינמון, עם קראנצ'יות מורגשת בכל ביס שמכניסים לפה.

"רייס קריספיס" – מוצר הנחשב קלאסי אך יוצא דופן בטעמו של חברת הדגנים "קלוגס". דגני בוקר המגיעים בתצורה של פתיתי אורז שמתפוצצים בפה.

צילום: רשת סוויט טיים

ד"ר ענת רבינוביץ' לביא מונתה למנהלת המרכז לבריאות האישה בת"א-יפו של לאומית

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן