חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופש גדול רק בלי חופש: אמנות בתחנות האוטובוס בתל אביב למען החטופים

עיריית תל אביב-יפו: "אצלנו התחיל החופש הגדול – להם אין חופש"

תמיכה מרגשת במשפחות החטופים והחטופות: במהלך הלילה (21.7) תלתה עיריית תל אביב-יפו פלקטים עם איורי חטופים וחטופות בכ-200 תחנות אוטובוס ברחבי העיר. תחת הכותרת "אצלנו התחיל החופש הגדול – להם אין חופש", יוזמה זו נועדה לתמוך במשפחות החטופים והחטופות מתחילת חרבות ברזל ולהשאירם בתודעה הציבורית.

 פרויקט אישי ומרגש

בפלקטים מופיעים צילומים של הגלויות היומיות שאייר האמן זאב אנגלמאייר, הידוע בכינויו "שושקה". האנגלמאייר יצר את האיורים לבקשת משפחות או חברים של החטופים והחטופות שפנו אליו, במטרה להביא לידי ביטוי את הכאב ואת התקווה לשובם הביתה. הפרויקט יישאר מוצג בתחנות האוטובוס למשך השבועות הקרובים.

יוזמה זו מדגישה את הפער שבין תחילת החופש הגדול, המהווה תקופה של שמחה וחופש לילדים ברחבי הארץ, לבין המציאות הקשה של משפחות החטופים והחטופות שאין להן חופש מהכאב והדאגה. עיריית תל אביב-יפו מבקשת להראות את הסולידריות וההזדהות עם המשפחות ולעודד את הציבור לזכור ולתמוך במאבקם להחזרת יקיריהם הביתה.

עוד במסגרת המלחמה, נמשכים הנסיונות לסייע לאלו שמעוניינים לפתוח עסקים חדשים וגם לבעלי העסקים הקיימים ברחבי הארץ עם הלוואות ומענקים חדשים לעסקים בישראל. יוזמות מסוג זה מבטאות את הרוח הקהילתית והערבות ההדדית שמאפיינות את עם ישראל , ומזכירות לנו שכולנו מחוברים זה לזה בתקופות הקשות.

קרדיט צילום: באדיבות עיריית תל אביב-יפו
קרדיט צילום: באדיבות עיריית תל אביב-יפו
קרדיט צילום: באדיבות עיריית תל אביב-יפו
קרדיט צילום: באדיבות עיריית תל אביב-יפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן