חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד בוחרים פרגולה לבית בצורה נכונה?

צילום: גל גבע

כיצד בוחרים פרגולה לבית בצורה נכונה?

צילום: גל גבע
צילום: גל גבע

פרגולת ברזל היא בין הפרגולות האהובות והפופולאריות ביותר בישראל. לפרגולה יש יתרונות רבים וביניהם הצללה נעימה ברחבי החצר / גינה ואפילו ניתן לאטום את גגון הפרגולה כדי לספק הגנה מפני גשם, רוחות, סערות ועוד.

מתחת לפרגולה ניתן ליצור פינת ישיבה נוחה, מוצלת, יבשה ומהנה. אז למה כדאי לכם לבחור דווקא בפרגולת ברזל לעומת הפרגולות האחרות? למה חשוב לשים לב בעת הרכישה? וכיצד מתחילים עם תהליך בניית הפרגולה? המשיכו לקרוא את הסקירה המלאה ואנחנו מבטיחים שתקבלו את כל התשובות:

מדוע פרגולות נחשבות לכל כך פופולאריות בישראל?

האקלים החם במדינת ישראל הפך את מוצרי ההצללה כמו פינות ישיבה מוצלות לחלק בלתי נפרד מכל בית ובזכות פרגולת ברזל ניתן לספק לפינת הישיבה הגנה מפני השמש הקודחת בחודשי הקיץ החמים והגנה מפני גשם בחודשי החורף הקרים. בנוסף לכך ניתן אף להוסיף לפרגולה סגירת חורף שתספק אטימה מלאה לפרגולה מרוחות חזקות ולכלוכים שונים.

מה ההבדל בין סוגי הפרגולות השונות?

כיום יש בשוק 3 סוגי פרגולות שונות שנהוג לבחור מביניהן. התרשמו מהיתרונות והחסרונות של כל אחת מהן:

פרגולת עץ

יתרונות: פרגולת עץ נחשבת לזולה ביותר מבין כל סוגי הפרגולות.

חסרונות: פרגולת עץ נוטה להיהרס מהר יותר בגלל איכות העץ הנמוכה יחסית. בנוסף לכך יש לצבוע את העץ פעם בכמה זמן מכיוון שצבעו נחלש ונראה פחות טוב במהלך השנים.

פרגולת אלומיניום

יתרונות: פרגולת אלומיניום נחשבת לאיכותית יותר לעומת פרגולת עץ ומצריכה תחזוקה נמוכה יותר.

חסרונות: פרגולת אלומיניום היא הפרגולה היקרה ביותר. בנוסף לכך במהלך השנים האלומיניום צובר קורוזיה ויש לתחזק את הפרגולה כדי לשמור על המראה האסתטי שלה.

פרגולת ברזל

יתרונות: פרגולת הברזל נחשבת לפרגולה היפה ביותר מבין כל סוגי הפרגולות בזכות המראה המודרני והמרשים שלה ובנוסף לכך מחירה נוח והיא זולה יותר לעומת פרגולת אלומיניום. היתרון המרכזי בפרגולת ברזל הוא שהפרגולה אינה דורשת תחזוק כלל למשך שנים רבות לאחר בנייתה. ניתן לראות בפרגולה זו כהשקעה לטווח ארוך.

חסרונות: המראה של פרגולת הברזל עלול להיראות מעט מסיבי בגלל סוג המתכת.

דגשים חשובים לפני רכישת פרגולה

החלטתם ללכת על הצעד הראשון להקמת פרגולה בבית שלכם? קראו את הדגשים הבאים של צוות השחף יצירות ברזל:

כיצד מתחילים עם תהליך בניית הפרגולה?

צוות השחף יצירות ברזל ישמח לסייע ולתת לכם הצעה מותאמת אישית לפי הצרכים המדויקים שלכם. ניתן לפנות אלינו דרך אתר האינטרנט שלנו או דרך המספר 052-577-6636 – גל גבע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן