חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת הממתקים שמטריפה את תל אביב ממשיכה לגדול

איך אפשר להשיג עוגיית אוריאו רכה בשילוב שכבת מרשמלו גמישה וממכרת בטעם שוקולד עשיר, בלי לעלות על טיסה?
הכירו את רשת סויט טיים.

כבר אי אפשר להתעלם מזה, והאמת – שגם אין סיבה.
סויט טיים היא רשת ממתקים, אימפריה בהתהוות, שצמחה מ0 ל10 (סניפים) בשנתיים. בזמן שהמשק הישראלי מתמודד עם קשיים רבים ועסקים רבים נסגרים, יש גם מי שמונפקים קצת תקווה בתוך כל הטירוף הזה.

הרשת פרחה דווקא בתקופת הקורונה, בשל ביקוש עז שנוצר לממתקים הנדירים מחו״ל שהם מייבאים במיוחד לקהל הלקוחות הישראלי. זה שילוב נהדר של רעיון מתקתק וטיימינג טוב, ומי שמרוויח הוא הקהל הישראלי ששועט בהתלהבות על סניפי הרשת.

אחרי שהצליחה להשתלט רשמית על אזור גוש דן, הרשת ממשיכה להתרחב, ועל פי דיווחים אמורים למנות 16 סניפים עד סוף 2022.

הם נמצאים בכל מקום, צבעוניים, מגרים ויפים ועושים הרבה כיף לכולם, מהסניף הראשון והאינטימי בשרונה מרקט ועד סוללת הסניפים הנוכחית באזור המרכז: קניון עזריאלי ת״א, קניון איילון ת״א, קניון גבעתיים, קניון הזהב ראשל״צ, עזריאלי מודיעין, G כפר סבא, קניון עופר הגדול פ״ת.

יחד עם הסניף בקניון באר שבע בדרום, והסניף בקניון עיר ימים מצפון, יש תחושה של השתלטות טוטאלית של הרשת ואנחנו האחרונים שנתלונן על כך…

האווירה בסניפים משמחת וכיפית, הכניסה מרהיבה ומקושטת בבלונים, והתחושה היא של הצגה אחת גדולה. אתה נכנס, ומיד נסחף לתוך עולם של מתוק, אפשר ללכת לאיבוד בתוך כל הטוב הזה.

בשבוע שעבר נרשמה מיני היסטריה בסניף סויט טיים בקניון הזהב בראשון לציון עם ביקורו של אביתר עוזרי, כוכב הטיקטוק המכונה מר אביתר (זה עם הצ׳יוואואה) שהגיע לבדוק מקרוב את הממתקים והחטיפים וכל הדברים הנדירים שיש רק בסויט טיים, ושיתף את 8 מליון העוקבים שלו בחוויה האקסקלוסיבית.

סויט טיים היא ממלכת הממתקים, גם עדן של ממש לחובבי שוקולדים בטעם של פעם וגם מודרניים.
תקפצו לביקור, זה שווה כל רגע.

סוויט טיים, צילום: שי הנסב
סוויט טיים, צילום: שי הנסב
סוויט טיים, צילום: שי הנסב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן