חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרפאת כללית אסתטיקה ברמת אביב נבחרה למרפאה מצטיינת לשנת 2021

מרפאת כללית אסתטיקה ברמת אביב נבחרה לאחת המרפאות המצטיינות לשנת 2021 מתוך 17 מרפאות בפריסה ארצית של הרשת.

אות הצטיינות הוענק למנהלת המרפאה, הילה אלון, במסגרת אירוע שנתי חגיגי שנערך במעמד מנכ"ל ש.ל.ה רו"ח אילן שמש, הרופא הראשי של רשת כללית אסתטיקה ד"ר עמוס לויאב ומנהלת רשת כללית אסתטיקה לימור רפאל בלפונטה. השיקולים בבחירת המרפאה המצטיינת כללו קריטריונים שונים, ביניהם מצוינות, מקצועית ושירותיות.

בין המדדים על פיהם נמדדו הקריטריונים להצטיינות נמנים: שירות ויחס למטופלי המרפאה, ניהול צוות העובדים ורופאי המרפאה, מקצועיות בתפעול המרפאה, מכתבי התודה וההוקרה שהתקבלו במהלך השנה ממטופלי המרפאה והובלת המרפאה להישגים ללא פשרות.

צילום: מוש כהן

לדברי מנכ"ל ש.ל.ה רו"ח אילן שמש: "רשת כללית אסתטיקה חרטה על דגלה להוביל את ענף הרפואה האסתטית בישראל, לא רק מבחינת איכות ובטיחות הטיפולים והניתוחים שמבוצעים אצלנו רק על ידי רופאים מנוסים שהוכשרו לכך, אלא גם בהיבט של דאגה לשביעות רצונם המלא של המטופלים והמטופלות שלנו. כל הכבוד לזוכים ואני רוצה להודות לכל עובדי ועובדות הרשת, על שנה פוריה ומוצלחת מאוד".

מנהלת רשת כללית אסתטיקה לימור רפאל בלפונטה הוסיפה: "לצד העבודה המקצועית בכל מרפאות הרשת, אנו שמים דגש מיוחד גם על יחס אישי ומענה איכותי ללקוחותינו. המרפאות שהוכתרו השנה למצטיינות עמדו בכל הקריטריונים שמלמדים על שירות מקצועי ואמין. ברכות למרפאות המצטיינות. יישר כוח, המשיכו כך".

ועדת מיזמי תשתית לאומיים קיימה סיור בתוואי המטרו בתל אביב

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן