חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בשורה לאזרחי ישראל: תעודת נישואין דיגיטלית | כל הפרטים

ביוזמת רשות התקשוב הממשלתי במערך הדיגיטל הלאומי ואגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות מידע וסייבר במשרד לשירותי דת – מעתה חסל סדר בירוקרטיה: ניתן לקבל תעודות נישואין דיגיטליות באזור האישי הממשלתי my.gov.il; הפתרון מהווה בשורה לכל המבקש למצוא העתק של תעודת נישואין

עד עתה נאלצו אזרחי ישראל המבקשים לקבל העתק של תעודת נישואין שלהם – עבור קבלת משכנתא, רישום לנישואין של בני משפחתם, קבלת אזרחות זרה – להגיע למשרדי המועצה הדתית או למשרד לשירותי דת. המהלך החדש בו ניתן למצוא את העתק תעודת הנישואין באזור האישי my.gov.il חוסך את הבירוקרטיה בטיפול בבקשה, ומעתה השירות זמין לכל אזרח בכניסה לאזור האישי הממשלתי.

מי שעומדים מאחורי הפרויקט הוא מר ליאור אשכנזי, מנהל אגף בכיר טכנולוגיה במשרד לשירותי דת והרב חזקיהו סאמין מנהל אגף נישואין ורבנים במשרד לשירותי דת ויחידת ממשל זמין ברשות התקשוב הממשלתי.

"המטרה שמנחה אותנו היא שיפור השירות לאזרח וצמצום הבירוקרטיה עם קדמת הטכנולוגיה", אמר אשכנזי, "השירות החדש, לצד תוכנת שירת הים ואפליקציית הכשרות אותה פיתחנו לפני כשנתיים, מעמידים את המשרד לשירותי דת בחזית החדשנות הטכנולוגית הממשלתית".

מנכ"ל המשרד לשירותי דת, שמעון (מוני) מעתוק, הודה לליאור אשכנזי ולרב חזקיהו סאמין על פיתוח הפרויקט. "עם כניסתי לתפקיד ובהתאם למדיניות השר לשירותי דת, מתן כהנא, אגפי המשרד הונחו לשפר את השירות ולהקל את העומס הבירוקרטי מהאזרח", אמר מעתוק, "מדובר בצעד חשוב ומשמעותי לשיפור השירות לאזרח".

השר לשירותי דת, מתן כהנא, ברך על השירות: "המטרה שלנו היא לשפר את השירות לאזרח ולשים את האזרח במרכז. פרויקט זה הוא חלק מרצף של שיפורים שבהם המשרד לשירותי דת מנגיש את שירותיו לאזרח".

במשרד לשירותי דת מציינים כי המערכת זמינה ופעילה וניתן למצוא העתקי תעודות נישואין משנת 1948.

הפגנת תושבי גבעת עמל נגד פינוי ללא פיצוי | כל הפרטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן