חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גנבת סדרתית נתפסה לאחר ניסיון בריחה דרך מתלה הכביסה והמרזב

משטרת לב ת"א עצרה גנבת בשמים סדרתית: כתב אישום בגין גניבות באלפי שקלים ושימושים בכרטיסי חיוב

בתחקיר מקיף שבוצע על ידי משטרת לב תל אביב, נעצרה חשודה בגניבת בשמים סדרתית מחנויות פארם ברחובות אבן גבירול וארלוזורוב. החשודה, תושבת הרצליה בת 34, נתפסה לאחר סדרת פעולות חקירה שהובילו לזיהויה ולאיסוף ראיות רבות שהוכיחו את מעשיה.

על פי החשד, ביצעה החשודה את מעשי הגניבה בשלוש הזדמנויות שונות במהלך ימי 17 ו-21 ביולי 2024. בשני אירועים ביום אחד, ובאירוע נוסף כעבור ימים בודדים, גנבה החשודה עשרות בשמים בשווי כולל של מעל 8,500 שקלים. ביום 21 ביולי גנבה בנוסף גם קורקינט ויצאה עימו מהחנות.

החקירה החלה עם קבלת התלונות מחנויות הפארם. השוטרים פתחו בפעולות חקירה מקיפות, כולל תשאולים ואיסוף מגוון ראיות דיגיטליות. החוקרים הצליחו לבסס את החשדות לעבירות רכוש נוספות שביצעה החשודה, כאשר ביום 17 ביולי גנבה כרטיס אשראי מרכב שנפרץ בחוף מציצים בתל אביב, וביצעה רכישות במאות שקלים בקיוסק שבחוף.

ביום 15 ביולי נכנסה החשודה לחנות בדיזינגוף סנטר וגנבה ישירות מהקופה סכום של 1,500 שקלים. כאשר הגיעו השוטרים לעצור אותה בביתה, ניסתה להימלט דרך מתלה הכביסה ומרזב אולם נתפסה במהרה.

עם סיום החקירה בשבוע שעבר, הגישה יחידת התביעות של מחוז תל אביב כתב אישום נגד החשודה הכולל חמישה אישומים בעבירות גניבה, נטילת כרטיסי חיוב ושימוש בהם, והפרעה לשוטר. בנוסף, הוגשה בקשה לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים.

צילום: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן