חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שב"ח גנב רכב ונעצר – ניסה להבריח לשטחים תמורת 1,000 ש"ח

גנב רכב מרמת גן, נעצר לאחר מרדף – הוא ניסה להעביר את הרכב לשטחים תמורת 1,000 ש"ח

שוטרי יחידת האופנועים של תחנת רמת גן-בני ברק עצרו תושב שטחים בן 23 החשוד שגנב רכב מרמת גן לאור יום תמורת 1,000 ש"ח. החשוד, שוהה בלתי חוקי, נעצר לאחר מרדף וחקירה במהלכה התברר כי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה.

ביום 30 באפריל 2024, בשעה 06:40 בבוקר, התקבל דיווח במשטרת ישראל על גניבת רכב מרחוב קריניצי ברמת גן. שוטרי יחידת האופנועים של תחנת רמת גן-בני ברק הגיעו מיד למקום והחלו בסריקות.

לאחר זמן קצר איתרו השוטרים את הרכב הגנוב נוסע ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. הם ביצעו מחסומים וחסמו את דרכו של הרכב. החשוד, תושב שטחים בן 23, נעצר מיד.

חקירתו של החשוד העלתה כי הוא נכנס לישראל שלא כחוק בשעות הבוקר המוקדמות. הוא הובא אל כתובת מסוימת ברמת גן, שם קיבל 1,000 ש"ח תמורת גניבת הרכב והעברתו לשטחים. החשוד, שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, נהג ברכב הגנוב תוך שהוא מסכן את חייו וחיי אחרים.

עם סיום החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין מספר עבירות, ביניהן: כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, גניבת רכב, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח. כמו כן, ביקשה היחידה את מעצרו של החשוד עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

קרדיט: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן