חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תקווה משותפת: רבקה לרמן מחברת צעירים עם צרכים מיוחדים ליום הזיכרון

אירוע זיכרון ייחודי ומונגש לצעירים עם צרכים מיוחדים התקיים בתל אביב

רבקה לרמן, קלינאית תקשורת ששכלה את אחיה בפיגוע טרור, הרצתה בפני צעירים בנופשון "פרח"

השבוע התקיים בנופשון "פרח" בשכונת המשתלה בתל אביב אירוע זיכרון ייחודי ומונגש לצעירים עם צרכים מיוחדים. האירוע התקיים בשיתוף בית הספר אורט סינגלובסקי, ומרכזו הרצאה מרגשת ומעוררת השראה של קלינאית התקשורת רבקה לרמן.

לרמן שכלה את אחיה נעם אפטר בפיגוע טרור בעתניאל לפני 21 שנים. היא שיתפה את הצעירים בסיפורו של אחיה, באישיותו המיוחדת ובגבורתו שהביאה להצלת חייהם של עשרות משפחות ששהו באותה שבת בישיבת עתניאל. לרמן סיפרה גם על החיים של המשפחה בצל הכאב והשכול, ועל הבחירה בחיים של שמחה.

סיפורה האישי הועבר בצורה מרגשת ומונגשת לצעירים המיוחדים, אשר יצאו מהאירוע עם כלים מעשיים ותובנות להתמודדות עם משברי חיים שונים. המשתתפים היו שותפים מלאים למהלך הייחודי, ושאלו שאלות מרגשות.

נופשון "פרח" תל אביב, המופעל על ידי רשת "פרח" בשיתוף ובפיקוח עיריית תל אביב ומשרד הרווחה, הינו מקום אירוח ייחודי לצעירים מיוחדים. במקום צוות מסור, מקצועי ומיומן עם לב גדול, המלווה את הצעירים לאורך שהותם. במקום פעילויות פנאי וחברה, סדנאות לפיתוח מיומנויות חברתיות והתנהלות עצמאית, טיולים, ועוד. המקום מציע: חדרים אירוח מעוצבים, כולל מקלחת ושירותים, סלון ופינת אוכל, מטבח חדש ומאובזר, מרפסת גדולה, ועוד ציוד חדיש ועדכני.

הרב משה שטיין, מנכ"ל רשת פרח:

"יום הזיכרון הוא יום משמעותי ביותר לחברה הישראלית כולה. במהלך כל השנה נופשון "פרח" בתל אביב מקיים אירועים חברתיים ומפגשים סביב נושאים אקטואליים ורלוונטיים לחברה הישראלית, ויום הזיכרון מהווה הזדמנות נוספת לחיבור צעירים עם צרכים מיוחדים. אנו שמחים להיות חלק מהתהליך שהצעירים עוברים בדרכם להתבגרות, להתפתחות אישית, ולשילוב מלא ושווה בחברה."

רשת פרח פועלת מעל 20 שנה ומפעילה עשרות מסגרות לחינוך מיוחד בפריסה ארצית. אלפי ילדים, בכל הגילים ובמגוון רחב של לקויות וצרכים מיוחדים, מקבלים מעטפת חינוכית-טיפולית מותאמת אישית.

לזכרו של סמל ראשון נעם אפטר הי"ד, אשר נפל ביום כ"ג בטבת תשס"ג -27.12.2002. בן 22 בנופלו.

צילום: רשת פרח.
תמונה של נעם, באדיבות המשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן