חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטירוף השתלט על הכביש: רוכב אופנוע איים לרצוח משפחה בבני ברק

רוכב אופנוע תקף נהג בבני ברק: "יש לי סכין, אדקור אותך. אגיע אליך הביתה ואשחוט לך את הילדים"

כתב אישום הוגש נגד צעיר בן 19 שתקף נהג וחבט בו באמצעות קסדה בבני ברק.

ביום 26 באפריל 2024, התקבל דיווח במשטרת ישראל על אירוע אלימות קשה ברחוב עזרא בבני ברק. שוטרים שהגיעו למקום עצרו חשוד, רוכב אופנוע בן 19, תושב בני ברק.

מהחקירה עולה כי התקרית החלה כאשר נהג הרכב העיר לרוכב האופנוע על נהיגתו הפראית. ובתגובה, רוכב האופנוע איים עליו באומרו: "יש לי סכין, אני אדקור אותך" וחבט בידו במראה הימנית של הרכב. בהמשך רוכב האופנוע התקדם, חסם את הרכב וגם נהג הרכב התקדם לאט ופגע באופנוע שנפל. בתגובה לכך, רוכב האופנוע הוריד את הקסדה מראשו ורץ לעבר הרכב, כאשר הנהג נמצא יחד עם בני משפחתו שחלקם קטינים. רוכב האופנוע חבט באמצעות הקסדה ופגע במסגרת חלון הרכב וכתוצאה מכך הקסדה נשברה. בתוך כך, החשוד המשיך באלימות, פתח את הרכב ובעט בנהג והכה אותו.

החשוד לא הסתפק בכך, המשיך לבעוט ברכב ואמר לנהג הרכב "סע, סע מהמקום", ובהמשך, נעצר שוב ליד הרכב וחבט בפניו של הקורבן. כתוצאה ממעשיי החשוד, הקורבן נפגע בפניו ונגרם נזק לרכבו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, ועם סיום החקירה הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש, חבלה במזיד ברכב ואיומים. המשטרה ביקשה מבית המשפט לעצור את החשוד עד תום ההליכים.

ממשטרת ישראל נמסר שרואה בחומרה רבה כל מקרה אלימות ומחויבת לחקור כל אירוע בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם העבריינים.

קרדיט: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן