חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שלושה חשודים בשוד מזוין ותקיפה גזענית של עובד מינימרקט ברמת גן

בלשי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב דן עצרו שלושה חשודים בגילאי 18-19 מבני ברק, לאחר שתקפו עובד מינימרקט ברמת גן במהלך שוד מזוין, תוך כדי קריאות גזעניות של "מוות לערבים"

ב-15 באפריל 2024, בשעה 01:00, התקבל דיווח במשטרת ישראל על תקיפת עובד במינימרקט ברחוב סוקולוב ברמת גן על ידי מספר חשודים שנמלטו מהמקום. שוטרי תחנת רמת גן-בני ברק הגיעו מיד לזירה ופתחו בחקירה תוך איסוף ממצאים וראיות. הקורבן פונה במצב קשה לבית חולים.

החקירה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב דן שהחלה בביצוע מגוון רחב של פעולות על מנת לאתר את החשודים. בלשי היחידה הצליחו להתחקות אחר החשודים, ועוד באותו השבוע, החלו בביצוע מעצרים.

במסגרת מבצע המעצרים, הבלשים איתרו פריטי לבוש שתאמו וקשרו את החשודים לזירת האירוע. הבלשים עצרו את שלושת החשודים (18, 18, 19) תושבי בני ברק.

על פי החקירה, החשודים הגיעו סמוך לשעה 01:00 בלילה למינימרקט על מנת לשדוד סיגריות תוך שהם רעולי פנים. הם תקפו את המוכר שהיה באותה עת לבדו בחנות. החשודים התנפלו על הקורבן, תוך שהם חמושים בנשק קר, כגון סכין ואלה. הקורבן נדקר בפלג גופו העליון וגרמו לו לחבלה קשה. במהלך התקיפה, החשודים קראו לעברו קריאות גזעניות, "מוות לערבים".

במהלך החקירה, הצליחו החוקרים לקשור את אחד החשודים לאירוע שוד סיגריות מאותו העסק, שאירע בנובמבר 2023 ואף לא דווח למשטרה.

עם סיומה של חקירה מורכבת, הוגשה היום הצהרת תובע נגד 3 חשודים ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום.

קרדיט: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן