חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החגים מתקרבים? זה הזמן לחשוב על מתנות לראש השנה להעניק לעובדים שלכם

קרדיט תמונה FREEPIK

כאשר תקופת החגים מתקרבת ועמה מגיעים חגי תשרי, צריך להתחיל לחשוב על מתנות לראש השנה. ראש השנה הוא מועד חשוב בו נהוג לבטא את הכרתכם בעבודה הקשה של עובדי העסק ובמסירות שלהם לאורך כל השנה עם מתנה משמעותית היא לא רק מחווה נחמדה – זה היבט חיוני של טיפוח תרבות חיובית במקום העבודה. בין האפשרויות המובילות, פריטים בהתאמה אישית מובילים בזכות המגע הייחודי שלהם. ודאי שכל העובדים ישמחו לקבל גאדג'ט איכותי ושימושי או פריט אחר שהם יכולים להנות ממנו. אם אתם ממש רוצים להרחיק לכת, תוכלו לבחור פריט ולחרוט או להטביע עליו את שמו של העובד, ובכך ליצור מתנה מותאמת אישית מושקעת במקום מתנה שהיא קולקטיבית.

כמובן שגם שוברי מתנה הם אופציה רלוונטית מאוד ויש מי שיגידו שהיא אפילו האפשרות הטובה ביותר גם לצד הנותן וגם לצד המקבל. עם שוברי מתנה אתם נותנים לעובדים את חופש הבחירה, ומאפשרים להם לפנק את עצמם במשהו לבחירתם. פשוט ונוח.

צריך כל מתנה שתתנו תעיד משהו על העסק או הארגון שלכם. אז אם חשוב לכם להעביר מסר כלשהוא דרך המתנות כמו תמיכה בעסקים בתחום מסוים, עידוד שמירה על איכות הסביבה או העברת רוח הארגון, קחו את זה בחשבון בבחירת המתנות לראש השנה שתבחרו להעניק לעובדים בחג.

שוברי מתנה כמתנת חג לעובדים

שוברי מתנה לחג הם מתנה שכל עובד תמיד ישמח לקבל. שוברי מתנה הם שווי ערך לכסף מזומן, ויש משהו מאוד נוח בזה, כל אחד יכול לבחור מה לקנות לעצמו ואיך להשתמש בשובר המתנה. כיום רוב הרשתות הגדולות וחנויות קמעוניות שונות במגוון תחומים משתתפות באופן מאוגד בשוברי מתנה סדורים שניתן להזמין לקראת החגים, מה שמבטיח לעובדים שלכם הרבה מאוד אפשרויות לבחור מבניהן מתנות לראש השנה .

יש מי שטוענים ששוברי מתנה הם שי מושלם ויש כאלה שלדעתם זו מתנה פשוטה שלא כרוכה ביותר מדי מחשבה.

הכל תלוי בגישה של העסק שלכם ובמסר שאתם רוצים להעביר לעובדים במסגרת המתנה. אם חשוב לכם שהמתנה תהיה בעלת ערך אישי או ארגוני כלשהוא, שוברי מתנה אכן פחות יתאימו, ועדיף לכם לבחור במתנה שימושית ואיכותית, כזו שתשקף רעיון מאחוריה ויכולה גם להגיע עם מיתוג לוגו החברה ועל הדרך לתרום לפרסום.

מתנות לראש השנה עם מיתוג החברה

איך שלא נסתכל על זה, ישנה השפעה משמעותית של מתנות לראש השנה ובפרט שהן מתנות ממותגות.

זוהי אסטרטגיה שמשלבת התחשבות עם הבנה שיווקית, ומאפשרת לעסק שלך להשאיר רושם מתמשך. זכרו, המתנות הממותגות היעילות ביותר הן אלה שתואמות את הערכים והמסר של החברה שלכם, ומעודדות קשר עמוק יותר עם העובדים שלכם. כאשר הם משתמשים ומעריכים מתנות אלה, הם נזכרים בהערכת החברה על עבודתם הקשה, מה שמחזק את מחויבותם ונאמנותם.

לקראת ראש השנה, מציאת הדרך הנכונה והמתאימה ביותר להביע הכרת תודה והערכה כלפי העובדים שלך הופכת להיות בעלת חשיבות עליונה. מתנות לראש השנה ממותגות, עם מגע מתחשב, יכולות לרומם באופן משמעותי את רוחם, לטפח תחושה של אחדות ושייכות במקום העבודה. מתנות אלה לא רק משמשות כאות הערכה, אלא גם משפרות את תדמית החברה בעיני העובדים שלך.

בין כל המתנות הרגילות והמוכרות, כדאי לשקול למנף את המתנה ולהוסיף לה פריט ממותג שיחזק את הזיקה של העובדים לחברה ועל הדרך גם יתרום לפרסום העסק. הפריט הזה יכול להיות גאדג'ט שימושי אישית בגדים כגון חולצות, קפוצ'ונים או כובעים עם לוגו החברה, זה תמיד טוב לפרסום וגם תורם לחיזוק הזהות של העובד עם הארגון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן