חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נחתם הסכם קואליציוני בין "תל אביב 1" ו"מרצ וחוזה חדש והירוק במרכז"

רעות נגר, מיטל להבי, רון חולדאי ויתר חברי הסיעות שחברו יחד - צילום: דוברות עיריית תל אביב יפו

הסכם קואליציוני ראשון למועצת העיר ה-22 של תל אביב-יפו נחתם הערב (ג') בין סיעת "תל אביב 1" לסיעת "מרצ וחוזה חדש והירוק במרכז" בראשות מיטל להבי.

במסגרת ההסכם הוסכם כי שתי הסיעות יפעלו לשמירת המרכזיות של העיר תל אביב –יפו כמרכז תרבותי ליברלי וכלכלי של מדינת ישראל והמשך שמירה על צביון העיר כמגדלור ליברלי עם מחויבות לערכים ליברליים ודמוקרטיים ולערכי החופש והשוויון ברוח מגילת העצמאות. בנוסף הוחלט על שיתוף פעולה במגוון נושאים כגון קידום ושוויון נשים, שקיפות, חינוך, תחבורה, סביבה, קהילה גאה, טיפול בנפגעי ה-.7.10, עסקים קטנים וחיי לילה, שוק הכרמל, חדשנות וטכנולוגיה בעיר, נוער וחינוך א-פורמלי, יפו והקהילה הערבית ועוד.

הוסכם כי נציגי הסיעה ישתלבו בהנהלת העירייה וימונו לתפקידים שונים וביניהם סגנית ראש העירייה בשכר ועוד, כשהפעם במועצת העיר תהיה גם הגברת רעות נגר, פעילה שעושה המון למען הציבור וקצינה במילואים.

כמו כן, לסיעת מרצ יהיה ייצוג בכל ועדה עפ"י ההרכב הסיעתי. בין היתר נציגים בוועדות הנהלה, כספים, מכרזים וועדת המשנה לתכנון ולבניה.

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי:"אני שמח שההסכם הקואליציוני הראשון שלנו הוא עם סיעת "מרצ- חוזה חדש והירוק במרכז" אשר שותפה לערכים הליברליים- דמוקרטיים אותם אנו נמשיך להוביל גם בקדנציה הזו. אני רואה בכך בסיס חשוב לקואליציה העירונית, שיאפשר להגיע להישגים לטובת העיר ותושביה.

כולנו מאוחדים במשימה לשמור על תל אביב כתל אביב, על ערכיה ועל השירות הניתן בה לכל אזרח ומבקר. נמשיך לפעול להקמת קואליציה רחבה ככל האפשר, בה מוזמן לקחת חלק כל מי שמסכים עם העקרונות הליברליים של תל אביב-יפו, ואשר בה יינתן מקום לכל סיעות המועצה, המייצגות את מגוון התושבים והתושבות של העיר".

מיטל להבי, סגנית רה"ע ויו"ר סיעת מרצ, חוזה חדש והירוק במרכז: "זה לא רק הסכם – זאת שותפות. ראש העיר והסיעה שלנו בראשותי חולקים תפיסת עולם ליברלית ופלורליסטית ולכן אנחנו גאים להיות שותפים בכירים להנהלת העירייה.

דווקא בתקופת משבר לאומי ואל מול האתגרים הכלכליים בעיר השותפות שלנו חשובה מתמיד. אנחנו באים להיכנס מתחת לאלונקה למען עתיד העיר שלנו, במעשים ולא בדיבורים. יחד נבטיח שתל אביב-יפו תמשיך להיות מגדלור ליברלי ופלורליסטי ומודל לחיקוי לערים בכל רחבי הארץ".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן