חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

4 בלב ים: חילוץ דרמטי של יחידת השיטור הימי מול חופי תל אביב

חילוץ אזרחים ע"י משטר הימי

יחידת השיטור הימי של משטרת מחוז תל אביב חילצה 4 אזרחים בלב ים

במהלך סוף השבוע האחרון, יחידת השיטור הימי של משטרת מחוז תל אביב חילצה 4 אזרחים שהיו במצוקה בלב הים בעקבות תקלה בכלי השייט.

ביום שישי האחרון, בשעות הצהריים, התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות כלי שייט במצוקה שנמצא מול חוף הילטון בסמוך לנמל תל אביב. עם קבלת הדיווח, צוות שיטור ימי של מחוז תל אביב יצר קשר טלפוני עם המודיע, בן 60, תושב תל אביב, אשר מסר כי קרתה תקלה במנוע של הספינה והוא נתקע במקום ללא יכולת לחזור לחוף המבטחים.

שוטרי השיטור הימי של מחוז תל אביב הגיעו מיד למקום והבחינו בסירה עם 4 אנשים עליה, כאשר היא תקועה בלב ים ונסחפת לאזור שוברי הגלים. השוטרים הצליחו לחלץ את הסירה והובילו אותה למרינה בתל אביב. הסירה חולצה בשלום.

המלצות:

מומלץ לוודא את תקינות כלי השייט לפני יציאה לים.

מומלץ להצטייד באמצעי קשר וציוד בטיחות מתאים.

מומלץ להודיע למישהו על תוכניות השייט ומועד החזרה המשוער.

יחידת השיטור הימי:

יחידת השיטור הימי, שהוזעקה לחילוץ 4 אזרחים בלב ים מול חופי תל אביב, היא יחידה מיוחדת במשטרת ישראל, הפועלת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, למען שמירה על ביטחון הימאים והנופשים בחופי ישראל.

יחידה זו מתמודדת עם אתגרים רבים, ביניהם תנאי מזג אוויר קשים, שטח פעולה נרחב, הברחות וסחר בסמים, פעילות עבריינית, הצלת חיים ועוד.

למרות האתגרים, יחידת השיטור הימי פועלת בּנחישות ובמקצועיות, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות ומתקדמות, על מנת להגן על ביטחון התושבים והנופשים בחופי ישראל.

חילוץ אזרחים ע"י משטר הימי
קרדיט: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. מי משלם על חילוץ של אניה או אדם שהלך לאיבוד בגלל רשלנות פושעת?
    במקום לתת לקשישים מעל 60 קיצבה בלי ניירת ובלי עורך דין ורואה חשבון צמודים למי שלא עובד, או עבד אבל לא זכאי לפנסיה –
    לתת לכל קשיש מעל 60 קיצבה של 2,000 ש"ח בלי לחטט במקורות פרנסה קטנים, אלא להחריג מי שממשיך לעבוד ומרוויח מעל 30,000 לחודש.

    לא לקחת מס הכנסה מיתומי צהל שהתייתמו לפני 18, למדו ומצאו עבודה (אין תמיכה ששל אבא לחתונה או ללימודים. אלו שעשו שירות לפני 10 שנים או שלא שירתו כי צה"ל לא רצה בהם (סטודנט שהיה עולה חדש, תלמיד ישיבה ציונית, שצהל לא מצא לו שירות מתאים וכד.)

    מדינה שלא מכבדת את אלמנות צהל שנישאו שנית או יתומי צהל שבגרו, היא מדינה אנטי ציונית, שתורמת למשתמטים הלא ציוניים מלגות ותנאי שירות מדהימים ודורסת בנות שירות לאומי דתיות ויתומים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן