חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כנופיית 'עזריאלי': נערים נעצרו בחשד לשוד אכזרי בקניון

משטרת לב תל אביב עצרה כנופיה של נערים החשודים שגנבו באיומים ואלימות מכשירי טלפון ניידים ורכוש נוסף מקורבנות קטינים שהגיעו לקניון עזריאלי

שני אירועים אלימים התרחשו בשבועות האחרונים, באחד מהם ריססו החשודים גז פלפל והיכו את הקורבן.

ביום 3.3.24 התקבל דיווח במשטרה מאביו של קטין בן 16 שטען כי בנו נפל קורבן לשוד בקניון עזריאלי. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשודים, תושב חולון בן 18 ותושב תל אביב בן 16.

חקירת המשטרה העלתה כי החשודים איימו על הקטין, דרשו ממנו את הטלפון הנייד שלו וכסף  ולקחו כסף מזומן שהחזיק הקטין, זאת לאחר שאיימו עליו אם יספר למישהו או יקרא למשטרה, ינפצו לו בקבוק זכוכית על הראש ואם לא יתן את המכשיר "יתנו לו בוקס" ו"300 ילדים יבואו אליו" והוא ימות.

במהלך החקירה התברר כי החשוד תושב חולון בן 18 מעורב באירוע דומה נוסף שהתרחש ב-29.2.24. באותו אירוע, הוא ושני קטינים נוספים גנבו מכשיר טלפון נייד ואוזניות אלחוטיות מקטין אחר. הם דחפו אותו, גררו אותו לפינה, היכו אותו בפניו ובגופו, ואיימו עליו בסכין. לאחר מכן ריססו אותו בגז פלפל, בעטו בראשו וגרמו לו לפציעה שדרשה טיפול בבית חולים.

שוטרים שהוזעקו למקום על ידי שוטרת מג"ב עצרו שני חשודים נוספים, תושב ראש העין בן 16 ותושב תל אביב בן 15. החשוד תושב חולון הצליח להימלט באותו זמן, אך נעצר כאמור ביום 3.3.24.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית המשפט בתל אביב יפו. לאחר חקירה מואצת, הגישה הפרקליטות הצהרת תובע בדבר כוונתה להגיש כתב אישום נגד החשודים.

החשוד תושב חולון בן 18 יישאר במעצר עד ליום 12.3.24, בעוד החשודים האחרים שוחררו בתנאים מגבילים.

האירועים האלימים מדגישים את הצורך בהגברת האבטחה בקניונים ובמקומות ציבוריים אחרים, וכן בחינוך נוער למניעת אלימות ופשיעה.

מצ"ב: תיעוד מכשיר הטלפון הנייד שנלקח ונתפס על ידי השוטרים.
קרדיט: דוברות המשטרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן