חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מינויים חדשים במינהל התכנון: טלילה הראל נבחרה למתכננת מחוז מרכז

מינויים חדשים במינהל התכנון: טלילה הראל נבחרה למתכננת מחוז מרכז.

טלילה הראל נבחה למתכננת מחוז מרכז. הבחירה נעשתה לאחר מכרז שנערך על ידי ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה.

הראל, בת 48, שימשה בתפקידה האחרון כסגנית לתכנון לשכת תכנון מחוזית מחוז מרכז במינהל התכנון. במסגרת תפקיד זה שימשה כמ"מ יו"ר ועדה מחוזית ומ"מ מתכננת המחוז – ניהול ישיבות ועדה מחוזית והשתתפות בדיוני הוועדה, אחראית על מעקב תוכניות ועל קידום תכנית העבודה למגורים של המחוז, השתתפות בישיבות מקצועיות ובליווי תכנוני של תכניות במחוז, קידום תהליכים לייעול העבודה במחוז ועוד. הראל נבחרה לעובדת מצטיינת מינהל התכנון בשנים: 2015, 2019, 2020.

הראל היא בעלת תואר MA בהצטיינות בתכנון ערים ואזורים בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון, ו-BA בהצטיינות בגיאוגרפיה ולימודים משלימים באוניברסיטה העברית בירושלים.

במסגרת תפקידה תהיה אחראית הראל בין היתר על מכלול הפעילויות התכנוניות במחוז, אחריות על עמידה ביעדים שנקבעו בתוכנית העבודה ואושרו על ידי מינהל התכנון, ניהול צוות עובדים מקצועי, אחריות על ייזום וביצוע התכנון במחוז בהתאם למדיניות התכנון הארצית, מסמכי המדיניות והנחיות מקצועיות של מינהל התכנון, אחריות על בדיקת התכניות המובאות לדיון בוועדות המחוזיות ומעקב אחריהן ועוד.

מחוז מרכז נחשב למחוז בעל חשיבות תכנונית רבה בשל מיקומו במרכז הארץ. הוא משלים את מטרופולין תל אביב וכולל 52 רשויות מקומיות ואוכלוסייתו מונה כ-2.5 מיליון תושבים.

הרכב האוכלוסייה במחוז מגוון ביותר, כמו גם סוגי היישובים הנכללים בו. אתגרי המחוז הינם בין היתר: תכנון ופיתוח מושכל של המחוז בראיה כלל מחוזית, חיזוק יישובים עירוניים בין היתר ע"י קידום תכניות להתחדשות עירונית ותכנון תשתיות תומכות, קידום מדיניות הממשלה בתחום פיתוח יישובי המיעוטים, כל זאת תוך שמירה וטיפוח ערכי הטבע ושטחי החקלאות.

הראל תחליף את יעל סלומון ששימשה כממלאת מקום שנה בתפקיד ותחזור לתפקיד מנהלת אגף מטרו במינהל התכנון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן