חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת Sweetime משיקה סניף נוסף בתל אביב | כל הפרטים

הרשת המתוקה שמציעה סחורה מובחרת מכל רחבי העולם, ממשיכה להתרחב ולגדול • ברעננה הושק השבוע הסניף ה-14 ולאירוע החגיגי הגיעו כוכבי הרשת האהובים, ביניהם בן זיני • בקרוב יושקו סניפים נוספים

מאות ילדים ובני נוער גדשו בחמישי האחרון את קניון רננים בעיר, כדי להתכסות במעט אבק כוכבים. כוכבי הרשת; בן זיני, עידו שיר, אבישג כחלון ושיילי אלמוג הגיעו למקום כדי לקחת חלק באירוע ההשקה החגיגי של סניף רשת הממתקים הארצית, Sweetime, שנפתח לאחרונה בקניון. הארבעה פקדו כמובן את החנות הצבעונית, טעמו ממגוון הסחורה המוברחת, הקפידו להעניק יחס לכל אחד מהמעריצים וקינחו בסלפי מרגש.

"אנחנו שמחים מאוד שהגענו לרעננה, בסוף לכל אחד מגיע ליהנות מהסחורה הייחודית שיש לנו להציע ולא להסתפק בממתקים 'פשוטים' וכמובן שאני גאה להיות חלק מרשת ארצית ומצליחה, דווקא בימים כאלו", אומר שחר יעקב, זכיין הרשת שמנהל את הסניף ברעננה.

צילום: ליעד קבאביה

"אני מקווה שנצליח לשרת את כל הלקוחות, באי הקניון ותושבי העיר נאמנה. אנחנו מחכים לכם בכל שעות הפעילות, גם בחופשת הפסח תוכלו למצוא בחנות מחלקה כשרה שתמתיק עבורכם את החג".

סניף קניון רננים הוא הסניף ה-14 של רשת Sweetime, שם ניתן למצוא בעצם את כל הממתקים שבעולם; סוכריות, שוקולדים, גומי, חטיפים, משקאות ואפילו דגני בוקר ועוגיות מהמותגים המובילים והפופולאריים בעולם, שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

המסע שעברה הרשת חרף הקשיים שהערימה מגיפת הקורונה על ענף העסקים העצמאיים, הוא כמעט בלתי ניתן לתיאור במילים. אריק בן-חמו, הבעלים של Sweetime, עסק שנים רבות בתחום. ככל שנסיעותיו לחו"ל התגברו, כך התעצמה גם ההבנה שלו – עד כמה שוק הממתקים בישראל לוקה בחסר.

עם קבלת ההחלטה להביא לקהל הצרכנים הישראלי את כל הטוב שממעבר לים, נפתח דוכן ממתקים תוצרת חו"ל, קטן ומיוחד במתחם שרונה מרקט בתל-אביב. מאז ובמשך כמעט שנתיים, החלו להיפתח סניפים בזה אחר זה, כולם בקניונים מרכזיים ועד במהרה הרעיון של בן-חמו הפך לרשת בפריסה ארצית שנוחל הצלחה מסחררת.

בן סיני. צילום: ליעד קבאביה

כאשר נכנסים לכל אחד מהסניפים של הרשת המתוקה להפליא, מגלים חללים שמעוצבים בצבעוניות מרהיבה. החנויות מדמות ממלכת ממתקים חלומית ומזכירות את ביתם של עמי ותמי, כפי שכולנו דמיינו ופנטזנו בילדותינו.

סוכריות ענק או גביע גלידה ענק נוטף שוקולד התלויים מהתקרה, מכלים שקופים גדולים התלויים על הקירות ומכילים סוכריות ממוינות לפי צבעים ועוד. מכאן, שלא רק הסחורה הייחודית שנמכרת בחנויות היא תוצרת חוץ, אלא גם הסטנדרט שהציב לעצמו הבעלים של הרשת, לחוויית הקנייה – ממש כמו בחו"ל.

צילום: ליעד קבאביה

חברת נתיבי איילון מודיעה: חסימה הרמטית של איילון צפון ממחלף השלום ועד מחלף ההלכה

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן