חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היסטוריה: תל-אביב הפכה למרכז הגדול בעולם לקיום מצוות הפורים

60 מוקדים שבהם התקיימה קריאת מגילה בכל שעה עגולה; למעלה מ-200,000 יהודים שקיימו מצות משלוח מנות; כ-40,000 יהודים שהשתתפו באלפי קריאות מגילה כהלכתה; 45 מסיבות ואירועי הפנינג לילדי העיר; 62 סעודות פורים ציבוריות בכל רחבי העיר שבהם השתתפו למעלה מ-5000 איש.

אלו הם רק חלק מהמספרים המדהימים של 'מבצע פורים' הגדול של חב"ד בתל אביב-יפו. העיר הגדולה והצפופה, אליה זורמים ביום הפורים עוד מאות אלפי צעירים מכל הארץ, זכתה לפעילות מסורה מסביב לשעון של אנשי חב"ד ושלוחי הרבי מליובאוויטש, יחד עם התגבורת המרעננת של תלמידי ישיבת חב"ד 'חזון אליהו' בתל-אביב, ש'הרימו' את 'מוקדי המגילה' המפורסמים והצליחו להביא את שמחת הפורים לכל אדם בכל פינה וקרן-רחוב בעיר.

צילום: חב"ד ת"א

"מלבד הפעילות המוגברת לשמח את כוחות הביטחון והחירום, בתי הרפואה והקשישים, כמידי שנה, השנה התקיימה פעילות בסדר-גודל חסר-תקדים לחלוטין במעגל הקהילתי", אומר שליחו הראשי של הרבי בתל-אביב הרב יוסף גרליצקי, "שלוחי חב"ד בכל שכונה ברחבי העיר, קיימו פעילות קהילתית לילדים שבה הכירו להם באופן חווייתי את מצוות החג, ערכו סעודות פורים קהילתיות לצעירים ומשפחות, ואף נערכו עשרות קריאות מגילה מיוחדות ב'לובי' של מגדלי מגורים ומשרדים".

"אנו מודים לעיריית ת"א-יפו, שפרסמה באתר העירייה את כתובות ומועדי האירועים וקריאות המגילה של חב"ד, זהו שדרוג אדיר להצלחת 'מבצע פורים' בעיר".

צילום: חב"ד ת"א

בפעילות משמר הגבול: נתפסו 2 אקדחים חסמים בדירה ביפו

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן