חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זכות לתת שירות

ב-NOW, מלון הבוטיק החדש שנפתח השנה באילת, הכל שונה ★המקום מיועד למבוגרים בלבד, האוכל הוא בגדר חוויה קולינרית יוצאת דופן והשירות שמוענק באמצעות ג'וקרים אישי, מהיר וחדשני ★ מנהל מחלקת הג'וקרים: "נוריד עבור האורחים את הירח"

לפני כחצי שנה נפתח באילת בית המלון NOW, מלון בוטיק ואקסקלוסיבי המיועד למבוגרים בלבד.המלון מונה 19 חדרים מעוצבים להפליא, לרבות חדרי גן וסוויטות עם בריכה פרטית. מיקומו של המלון מבוקש ומרכזי ובתחומו פועלת מסעדת שף, ה-MOOD, שם ניתן למצוא תפריט קולינרי יוצא דופן שאין כמותו בעיר.

בנוסף לכל זאת, ישנה חווית האירוח והשירות במלון הייחודי. הנופשים ב-NOW זוכים לשירות ייחודי וחדשני המוענק על ידי ה"גו'קרים", אשר מלווים את האורחים לאורך כל השהות שלהם החל מביצוע הזמנת החופשה, דרך שירות חדרים וכלה בביצוע שליחות או קניות עבורם מחוץ לתחומי המלון.

צילום: מאיה אפגר

כן, זה כולל גם שינוע מזוודות או אפילו קפיצה לקיוסק הקרוב לקנות להם חטיפים או סיגריות כשמתחשק להם. הקשר עם ה"גו'קרים" נעשה באמצעות הוואטס-אפ או שיחת טלפון לנייד האישי של הג'וקר, כך שהאורחים לא נדרשים להמתין זמן רב למענה והשירות תמיד זמין.

"כשהאורחים שלנו בוחרים להזמין נופש ב-NOW, הם מלכתחילה מקבלים חופשה מסוג אחר לחלוטין, בין אם בגלל שלא מדובר בבית מלון גדול או המוני או בין אם בגלל שלא מדובר באוכל רגיל, כך צריך להיות גם השירות שהם מקבלים", אומר אביב מרציאנו (38), מנהל מחלקת הג'וקרים במלון NOW. "מתוקף השירות הייחודי הזה, אנחנו מאמינים שהתפקיד שלנו הוא להוריד עבור הנופשים את הירח. כשהם מגיעים לכאן הם מניחים בצד את כל ענייני השגרה, את המחשבות על העבודה, על הלימודים, על הבית או הילדים ומבקשים לקחת עבור עצמם ועבור הנפש כמה ימים של שקט ושלווה לצד חוויות בלתי רגילות.

צילום: סשה מגלניק

להשקפתנו הנופשים לא אמורים בימים כאלו להמתין לקבלת השירות, או לעמוד בתור בדלפק הקבלה עד אשר יגיע תורם, אפילו לא לבזבז זמן על יציאה מהמלון לקיוסק הקרוב. הם אמורים להשקיע בעצמם, במנוחה שלהם וליהנות בעצם מכל רגע. אנחנו כאן כדי להספק להם את כל מה שיזדקקו לו".

כאמור, השירות שמעניקים הג'וקרים במלון NOW, לא מסתכם רק בסחיבת מזוודת, אלא בהרבה מעבר לכך. הג'וקרים זמינים לאורחי המלון 24 שעות ביממה. נותני השירות במלון מלווים את הנופשים באופן אישי לאורח כל השהות ומבצעים עבורם קבלת פנים וצ'ק אין זריז, ליווי לחדרים, הסבר על החדר ושעות פעילות מתקני המלון, שירות חדרים ואף הזמנת אטרקציות או שולחן במסעדות ברחבי אילת. מלבד זאת, הג'וקרים פונים ביוזמתם לאורחים ושואלים לשלומם או להשלמת צורך כלשהו, גם מבלי שאלו דורשים זאת.

צילום: מאיה אפגר

"בוקר אחד נתקלתי בשני אורחים שהשתזפו על ה-ROOFTOP שלנו ושמתי לב שבשלב מסוים אחד מהם קם והלך", נזכר ומספר ניר זיו (43), ג'וקר ב-NOW. "מיד ניגשתי לחברו שנשאר על מיטת השיזוף והגשתי לו את עיתוני הבוקר. הוא היה קצת בהלם, אמר שהוא בכלל לא ביקש והסברתי לו שהבחנתי שהוא לבד, אז לא רציתי שהוא ישתעמם, שבעצם הבאתי לו את העיתונים כדי שיהיה לו עיסוק עד שהחבר שלו יחזור. זה בעצם משקף בעיני את מהות התפקיד שלנו".

"התגובות שהג'וקרים מקבלים על השירות מהאורחים, הן מגוונות ושונות אך יש מכנה אחד משותף לכולן והוא ההתפעלות או ההלם מהרוחביות ומהרזולוציות של השירות", מוסיף מרציאנו. "זה מוכיח עד כמה מדובר בדרך שאינה מקובלת כאן בישראל, ועד כמה היא מועילה ומשפיעה על הנופשים, עד כמה הם מתחברים אליה. הם כמובן מוקירים תודה באמצעות מילה טובה ובאמצעות טיפ וזה מחמם את ליבנו".

צילום: מאיה אפגר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן