חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יוגה וקרדיולוגיה

יוגה

יוגה היא סוג של פעילות גופנית המעודדת גמישות וניתן לתרגל אותה על ידי אנשים בכל הגילאים. מה הציוד הנדרש ואילו סוגי יוגה קיימים- כל הפרטים בכתבה הבאה.

מהי יוגה?

יוגה היא תרגול שמקורו בהודו, אך זכה לפופולריות גם במדינות המערב. זה מורכב בעיקר מתנוחות ותרגילי נשימה וניתן לתרגל אותו על ידי אנשים בכל הגילאים. יוגה מקדמת גמישות באמצעות תנועות עדינות אלו.

ישנם סוגים שונים של תרגילי יוגה כגון:

האטה יוגה: היא נעשית בישיבה או שכיבה וכוללת תנוחות הקשורות לנשימה, מתוך כוונה להרגיע את הנפש והגוף וכן להגביר את הגמישות והמודעות.

ויניאסה יוגה: היא מבוססת על הנעות נשימה מסונכרנות בין תנוחות מתוך כוונה לבנות כוח פיזי ומתיחת קבוצות שרירים יחד עם מצבים דמויי מדיטציה.

 מה היתרונות של תרגול יוגה?

מדובר על סוג של פעילות גופנית ומערכת עתיקה של התפתחות עצמית.  היוגה ידועה גם כבעלת יתרונות נוספים, כמו הפחתת מתח ומתח בשרירים. במסגרת ה תרגול ניתן למתוח, לחזק ולהרגיע את הגוף- מדובר על סוג של פעילות גופנית המסייעת לאנשים להרגיש נוח יותר בגופם על ידי התמקדות בתנוחות או תנוחות מסוימות (אסנות).ישנם למעלה מ-200 סוגים שונים של סגנונות שאפשר לנסות, כל אחד עם סט תנוחות משלו.

ישנם יתרונות רבים של תרגול והבאים הם רק כמה מהם.

-עוזר לשפר את הגמישות

-הפחתת מתח וחרדה

-משפר את דימוי הגוף

-מגביר תשומת לב

-יכול לעזור לך להפחית את לחץ הדם שלך

איזה ציוד נדרש במסגרת תרגול יוגה?

למעשה, מדובר על  אחת הדרכים הטובות ביותר לטפל בעצמכם . זה יכול לעזור לכם לשחרר מתח עצור ולגרום לכם להרגיש רגועה יותר באופן כללי. זה יכול גם לעזור עם כאבי גב, לשפר את המערכת החיסונית שלכם ולעזור לחזק את השרירים.

אם אתם אוהבים את הרעיון של תרגול תנוחות שונות המסייעות בשיפור הבריאות, כדאי לרכוש ציוד מתאים כמו מזרן או מחצלת. מדובר על ציוד אשר יסייע לבצע את התרגול בצורה נוחה יותר.

 

  איך למצוא קרדיולוג ילדים בצפון?

בחירת קרדיולוג ילדים בצפון  היא החלטה מורכבת במסגרתה יש להביא בחשבון מספר פרמטרים כמו למשל מיקום, עלות וניסיון כמובן. ישנם מספר פרמטרים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת:

שיחה מקדימה: חשוב ביותר לשוחח עימו שיחה מקדימה לפני הבחירה על מנת להתרשם האם מדובר באיש שיחה נעים ובעל ניסיון בתחום.

ניסיון: זאת ועוד, חשוב ביותר לבחור את איש המקצוע המנוסה ביותר בתחום.

הפניות: בקשו הפניות מחברים, משפחה או קולגות שעברו חוויות דומות עם קרדיולוגים.

דירוג מקוון באינטרנט:  חקרו ביקורות ודירוגים מקוונים של רופא לפני קביעת תור.

שימו לב, כאשר תביאו בחשבון את הפרמטרים השונים, הרי הבחירה תהיה פשוטה יותר וכך תדעו כי בחרתם את איש המקצוע הטוב ביותר עבור ילדיכם.

אילוסטרציה. הולכת בנחת לקניות. צילום אילוסטרציה: פיקסבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן