חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לה"ב פשטו הבוקר על עיריית תל אביב: 13 עצורים בחשד לשחיתות

פשיעה כלכלית במיליוני שקלים: 13 חשודים נעצרו בחשד לשחיתות בעיריית ת"א

כתב אישום חמור צפוי להגישו בימים הקרובים, בין המעורבים: עובדי עירייה, משפחות פשע וחברות ניקיון

חקירה משותפת של היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 ורשות המיסים, חשפה רשת ענפה של שחיתות, הלבנת הון וקיזוז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים, תוך מעורבות של עובדי עיריית תל אביב, משפחות פשע וחברות ניקיון.

הבוקר -יום שני, 20.5.24 נעצרו 13 חשודים, ביניהם עובדי אגף התברואה בעירייה, בחשדות חמורים שלהשחיתות ציבורית הכוללת קידום עניינים תוך מתן שוחד וטובות הנאה לעובדי העירייה, בתמורה לזכייה במכרזים ולשיתוף פעולה בביצוע העבירות.

בנוסף החשודים נעצרו בחשד להלבנת הון שימוש בכספים שמקורם בפעילות פלילית לצורך העלאתם למערכת הפיננסית החוקית, קיזוז חשבוניות פיקטיביות, הפצת חשבוניות מזויפות בהיקף של מאות מיליוני שקלים, במטרה להתחמק מתשלום מסים ולגרוף רווחים לא חוקיים.

על פי החשד, החברות המעורבות פעלו בשיתוף פעולה עם משפחות פשע מהמגזר היהודי והערבי, תוך ניצול קשריהן ותמיכתן. החשודים יובאו היום לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, שם יבקשו מהשופט להאריך את מעצרם.

החקירה, המתנהלת בליווי המחלקה המשפטית מע"מ ומכס ופרקליטות מיסוי וכלכלה, צפויה להסתיים בהגשת כתבי אישום חמורים נגד המעורבים. פרשה זו מדגישה את הצורך בערנות ובפיקוח הדוק על פעילותם של גורמים ציבוריים וחברות פרטיות, במטרה למנוע תופעות של שחיתות והלבנת הון.

קרדיט צילום-דוברות המשטרה.
קרדיט צילום-דוברות המשטרה.
קרדיט צילום-דוברות המשטרה.

השקעה משתלמת: בנק הפועלים מציג תוצאות מרשימות ומחלק דיווידנד נדיב – כיף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן