חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"לא פשוט להיות ילד" אלמה הראל חוגגת יום הולדת בצל האובדן של אמה

שמחה מהולה בעצב: אלמה חוגגת יום הולדת 7 בלי אמא

הערב יום א׳ התקיים בראשון לציון בשעה 17:00 יום הולדת 7 מהאגדות לאלמה הראל ביתה של שרונה שמוניס הראל ז״ל שנרצחה במסיבה בנובה.

כוכבת הילדים מירי תשירי קיבלה טלפון מיותם הראל בעלה של שרונה ז״ל שגם הוא יתום צהל (איבד את אביו ששירת במילואים) כדי להרים לבת שלו יום הולדת הפקה של נסיכות מהאגדות כמו שהיא תמיד חלמה.

כוכבת הילדים מירי תשירי כחלק מההתנדבות השוטפת מאז 7.10 נרתמה ליום הולדת והחליטה להפיק לה ללא עלות את האירוע הכי משמח וצבעוני שילדה יכולה לחלום כדי לגרום לאלמה לחייך ולו וליום אחד, לאחר 8 חודשים של אבל ואובדן של האם.

שרונה נרצחה שחגגה יום הולדת 40 בנובה עם חברים וניסתה לחמוק מהמחבלים, בזמן שניסתה להימלט מפקק קפצה ורצה לחפק המסיבה הספיקה לשלוח משם הודעה אחרונה ואז נותק הקשר.
האב פתח חמל ויצא במשך כמה ימים לחפש אותה עד שזיהו את הגופה.

מירי נחום (תשירי): ״כאשר קיבלתי טלפון מיותם אבא של עלמה לא חשבתי פעמים להרים לילדה הזו את האירוע הכי מושלם כדי להעניק לה קצת קרן שמש באפלה הזו שנקראת המציאות שלנו. זכיתי ללוות את המשפחה היקרה הזו ולתת לאמא הזו שצופה בה מלמעלה נחת,
לא פשוט להיות כאן ילד בתקופה הזו.״

סיפורה של אלמה הוא רק דוגמה אחת לכוחם של אהבה, חמלה ונדיבות רוח. אנו מאחלים לאלמה ולמשפחתה רק טובות, ומקווים שהזיכרונות היפים מיום ההולדת המיוחד הזה ילוו אותה לאורך כל חייה.

קרדיט צילום: שירן פרץ יחסי ציבור
קרדיט צילום: שירן פרץ יחסי ציבור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן