חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גילתה בשידור חי שבעלה לא במילואים אלא עם אישה בהפגנות בקפלן

"מהצפון לעצרת בקפלן ו…היישר למדרגות הרבנות": אישה מגלה בעלה בוגד בה בהפגנה – דורשת גירושין ומשמורת מלאה על הילדים

תושבת הצפון, נדהמה לגלות לפני כשבועיים כי בעלה, שסיפר לה שהוא בשירות במילואים ממושך בדרום, השתתף בכלל בעצרת מחאה נגד הממשלה בקפלן, ת"א, כשהוא צמוד לאישה אחרת. האישה פנתה ל *עו"ד גיא אופיר , מומחה לדיני משפחה וירושה* על מנת שזה יפתח במהירות בהליכי גירושין מבעלה תוך שהיא דוחה בתקיפות כל אפשרות להליכי גישור ביניהם.

ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר :

"האישה חוותה טלטלה קשה לפני כשבועיים משגילתה את בעלה תוך צפייה בשידור חדשות בטלוויזיה כשהוא צמוד לאישה אחרת בעצרת מחאה בקפלן בעוד שזה סיפר לה שהוא מצוי בכלל בשירות מילואים ממושך בדרום ביחידה מובחרת.

"הבעל נראה בבירור בשידור בטלוויזיה מההפגנה בקפלן כשהוא מחובק עם אישה אחרת. האישה מיהרה להתקשר לבעל שטען כי הוא מתקשה לשמוע את השיחה ומצוי באזור ללא קליטה בדרום ושלחה אליו בווטסאפ את הסרטון מהטלוויזיה שלא מותיר כל ספק על כך שהוא מנהל מערכת יחסים רומנטית עם אישה אחרת.

הבעל חזר למחרת לביתם והתנצל, אך האישה סירבה ועדיין מסרבת לקבל את התנצלותו ולא מוכנה לנהל הליכי גישור ודורשת להתגרש ממנו, לשמור על זכויותיה בחברה המשפחתית לסחר שהם מנהלים ובנוסף, דורשת משמורת מלאה על שלושת ילדיהם", אומר ב"כ של האישה עו"ד גיא אופיר ומוסיף, "האישה פגועה במיוחד מכך שבעלה השאיר אותה במשך תקופה ארוכה עם שלושת הילדים ואף הפקיד בידיה את ניהול החברה המשפחתית לסחר תוך שהוא מספר לה מעת לעת משהצליחו לשוחח טלפונית על הקשיים שאיתם הוא מתמודד בשירות המילואים הממושך בעוד שהוא בכלל לא במילואים ומנהל רומן".

"האמנתי לו במאה אחוז. הילדים ואני חיכינו לו שישוב הביתה בשלום וכל דפיקה בדלת הקפיצה אותנו, ולא עלתה בי ולו לרגע אחד המחשבה שהוא בכלל מהתל בי ", טענה האישה בפני בני המשפחה שניסו להוביל לגישור ולמנוע גירושין ולשכנע אותה לקבל את התנצלותו של הבעל.

ב"כ של האישה עו"ד גיא אופיר:

"העוצמה הרגשית של האירוע מצריכה טיפול משפטי רגיש ומורכב. אנחנו פועלים לשמור על מלוא זכויותיה בחברה המשפחתית ובמקביל, אנחנו פועלים לטובתם של הילדים, שנמצאים במרכז המשבר המשפחתי הזה."

בימים הקרובים, במידה ולא יושג סיכום בין הצדדים שיקבל תוקף משפטי, בני הזוג ייפגשו בערכאה משפטית רלוונטית.

המקרה של האישה מדגיש את הקשיים הרבים שעלולים להתרחש בתוך משפחה בעקבות בגידה. הפגיעה הרגשית עשויה להיות קשה מנשוא, וההחלטה על פרידה והליך גירושין אינה פשוטה כלל. חשוב לזכור שאין פתרון אחיד שמתאים לכל המקרים, וכל משפחה צריכה להתמודד עם המצב בדרכה שלה. במקרים אלו, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי שיוכל לסייע בהתמודדות עם הקשיים הרגשיים ובתהליך קבלת ההחלטות.

עו"ד גיא אופיר (צילום: עצמי)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן