חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליאור ליובין ז"ל מונצח בטורניר כדורסל מרגש

טקס זיכרון והוקרה לליאור ליובין ז"ל בטורניר הייחודי לבעלי צרכים מיוחדים

– טורניר כדורסל מרגש התקיים השבוע באולם הספורט בשכונת מרום נווה ברמת גן, לכבודו של ליעד פינטו ז"ל ולזכרו של ליאור ליובין ז"ל.

הטורניר, המתקיים זו השנה ה-12 ברציפות, נערך בהובלת עיריית רמת גן, רשות הספורט העירונית, אקי"ם רמת גן גבעתיים וחברת וירטוס ישראל. כ-160 שחקנים ושחקניות מכל רחבי הארץ השתתפו השנה, שחולקו ל-10 קבוצות שונות.

במסגרת הטורניר, התקיים טקס מיוחד לזכרו של ליאור ליובין ז"ל, שחקן ומאמן כדורסל אהוב שהלך לעולמו ממחלה קשה בחודש ינואר האחרון. ליובין, שגדל במכבי רמת גן והפך לסמל של הקבוצה, פעל רבות למען אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, התנדב באימון קבוצה ברמת גן ואף השתתף מספר פעמים בטורניר ע"ש ליעד פינטו ז"ל, תוך שהוא מדריך את קבוצות השחקנים והשחקניות.

בטקס מרגש קיבל אביו של ליאור, ליאור ליובין, מגן הוקרה בשם בנו.

"התגרגשתי להשתתף בטורניר הכדורסל לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ע"ש ליעד פינטו ז"ל," אמרה מ״מ ראש העיר רמת גן ומחזיקת תיק השירותים החברתיים, עינב בר כהן. "הטורניר הפך למסורת עירונית של 12 שנים, בה מדגישים את מתן ההזדמנויות והשוויון בו אנו דוגלים ברמת גן. עיריית רמת גן משקיעה משאבים רבים בשילוב אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בכל מקום בחברה ובקהילה."

הטורניר היווה אירוע מרגש וחגיגי, שנועד להעלות את המודעות לחשיבות השילוב החברתי של אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ולהנציח את זכרו של ליאור ליובין ז"ל, אדם שהיה מודל לחיקוי ודמות אהובה בעולם הכדורסל ובעיר רמת גן.

צילום: ענת אלאלוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן