חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אכיפה בבני ברק – עסקים נסגרו, גז הוחרם וקנסות כבדים

משטרת בני ברק בשיתוף פעולה עם גופים אזרחיים: מבצע אכיפה נרחב נגד עסקים הפועלים בניגוד לחוק

בני ברק – אתמול (1 במאי) המבצע, שנערך בשיתוף פעולה בין משטרת בני ברק לגופים אזרחיים רבים, נועד להילחם בפשיעה הכלכלית ובפגיעה באיכות החיים של תושבי העיר. במהלך המבצע, פשטו כוחות משטרה על מספר מתחמי עסקים שהוקמו על קרקעות ציבוריות ללא היתר. עסקים אלה פעלו בניגוד לחוק, תוך פגיעה בבריאות הציבור ובבטיחותם.

המבצע, שהתקיים כפעימה שנייה ובהמשך לפעילות משולבת כוחות בחודש יולי 2023, כלל פשיטה על מספר מתחמי עסקים שהוקמו על קרקעות ציבוריות בשטח של כ-60 דונם, בין רחובות שאול חדד ומשולם ראט.

במהלך המבצע, מיפתה רשות מקרקעי ישראל את השטח לקראת צווי הריסה עתידיים, והרשות לאכיפה במקרקעין הטילה קנס של 600,000 ש"ח על עסק אחד שלא פינה את הקרקע כנדרש. עסקים נוספים שקדמו על הקרקע הציבורית קיבלו התראות.

בנוסף, המשטרה נתנה התראה לעסק במתחם לפני נקיטת הליכים משפטיים לצורך סגירתו, ומשרד העבודה הורה על הפסקת עבודה זמנית בעסק זה עקב ליקויי בטיחות חמורים.

 במהלך המבצע נתפסו ליקויי בטיחות חמורים בעסקים רבים, אשר סיכנו את חיי העובדים והלקוחות.

אי חוקיות בתחום הגז: עסקים רבים החזיקו בלוני גז שלא כדין, תוך סיכון בטיחות הציבור

משרד התחבורה פתח בחקירה נוספת נגד מוסך צמ"ה שפעל במקום כתיקון צמיגים, ללא רישיון מתאים. משרד האנרגיה החרים כ-30 בלוני גז שהוחזקו שלא כדין בעסקים ובמתחמי המגורים, וסכנו את בטיחות השוהים במקום.

משטרת ישראל מדגישה את חשיבות שיתוף הפעולה עם גופי אכיפה נוספים במבצעים מסוג זה, ומצהירה על המשך פעילותה האכיפתית כנגד עסקים הפועלים ללא רישיון ועל קרקעות ציבוריות.

קרדיט: דוברות המשטרה.
קרדיט: דוברות המשטרה.
קרדיט: דוברות המשטרה.
קרדיט: דוברות המשטרה.
קרדיט: דוברות המשטרה.
קרדיט: דוברות המשטרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן