חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההשפעות של חללי עבודה משותפים על היצירתיות והפרודוקטיביות של העובדים

קרדיט לתמונה Freepik

מלבד החיסכון הכלכלי שמציגים חללי עבודה משותפים איכותיים ומתקדמים, כפי שמציעה חברת אורבן פלייס ,  הם גם משפיעים לטובה על הפרודוקטיביות והיצירתיות של העובדים. איך הם עושים את זה? על כך יוסבר בקצרה במאמר הבא.

היכולת להעלות פרודוקטיביות ויצירתיות של העובדים

לפרודוקטיביות של העובדים יש השפעה ישירה על צמיחת העסק, המאפשרת לו להתייעל, לשפר הכנסות ולגדול. ולהיפך, עסק שבו תפוקת העובדים נמוכה ימצא את עצמו מתקשה להגיע ליעדים מבוקשים. אז עבור הצורך הזה של עליית תפוקת עובדים עונים חללי עבודה משותפים, המספקים נקודות מפגש עם עובדי עוד חברות. המפגש שלא קורה במשרד רגיל מעניק הזדמנות לשיח מפרה עם החלפה של רעיונות, הכרה של עוד גישות עבודה, רעיונות לפתרון בעיות ועוד.

השיח בחללי עבודה משותפים הופך למעשה לכר מפרה עבור החברות, עם רעיונות חדשים לייעול דרכי ושיטות עבודה והגדלת התפוקה. כמו כן, ההכרות עם אנשים מתחומי עבודה מקבילים ושונים מציגה לעובדי העסק אפשרות של גישות עבודה וחשיבה אחרות מהמוכר להם, דבר המאפשר לחשוב באופן יצירתי מחוץ לקופסא, עם מגוון דרכים שונות לטפל בצרכי ומטרות העסק. כך המפגשים הקורים בחללי עבודה משותפים מעניקים הזדמנות לשיפור פרודוקטיביות של העובדים והיצירתיות שלהם, באופן שלא היה קורה בתנאי עבודה קונבנציונליים.

מעבר לכך, חללי עבודה אלו גם מספקים תחת קורת גג אחת הזדמנות לשיתופי פעולה עסקיים שונים, התורמים לצמיחת כל הנוגעים בדבר. שיתופי הפעולה יכולים לבוא לכדי ביטוי בהחלפת מידע ונתונים, שיתוף במאגרי לקוחות ומאמצי שיווק, מתן שירותים נדרשים, ועוד. בנוסף, חללי עבודה משותפים איכותיים מעניקים סביבת עבודה נוחה ומתקדמת במיוחד, עם אווירה פתוחה, נעימה ומזמינה, שלא אחת מקום עבודה בודד מתקשה לייצר.

כפועל יוצא מכך, הסביבה הנעימה והנוחה של חלל עבודה פתוח, אליה העובדים באים בשמחה, גם תורמת להגברת הפרודוקטיביות שלהם. זאת לצד העובדה שמרחבי עבודה משותפים יהיו מאובזרים בציוד מתקדם במיוחד, מה שגם תורם לייעול הליכי עבודה באופן משמעותי. כמו כן, האופציה לגדול ולהתרחב גלויה לעין בחללי עבודה משותפים, ומכאן גם גדלה המוטיבציה של העובדים לשפר את ביצועיהם ולהגדיל את סיכוייהם האישיים להתקדם במקום עבודתם.

לכל זאת גם יכול להתווסף יצר התחרותיות, כלומר הרצון של עובדי חברה אחת להוכיח את יכולתם הגבוהה מול עובדים של חברה אחרת. תחרותיות בריאה זו מהווה בהחלט עוד גורם שמעודד פרודוקטיביות.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן