חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השתלת שיער בראש שקט – ועם תוצאות מרהיבות עין

הבחירה החשובה ביותר לקראת השתלת שיער היא של הרופא שיבצע אותה. עם ד"ר שלום שאלתיאל, שכבר ביצע אלפי השתלות שיער מוצלחות, מובטחת לכם שביעות רצון גבוהה במיוחד

במאה ה-21 אפשר לשפר את החיים באופן דרמטי בשלל דרכים שלא היו קיימות בעבר. המפתח לכך הוא המידע הרב שהצטבר בתחומים שונים, והמומחיות שפיתחו אנשי מקצוע מנוסים ואחראיים. השתלת שיער היא דוגמה מצוינת למגמה המבורכת הזו. האופציה למלא אזורים דלילים וקרחות בשערות חדשות שיעניקו לאדם את המראה הרצוי מבחינתו קיימת כבר כמה עשרות שנים – אבל בשנים האחרונות התוצאות הרבה יותר מרשימות. בנוסף, כשמפקידים את המלאכה בידיים מנוסות ומיומנות, ומוודאים שההשתלה תתבצע באמצעות ציוד חדשני, יש גם פחות תופעות לוואי ובסך הכל מובטחת חוויה חיובית מאוד.

צילום יח"צ

ד"ר שלום שאלתיאל – למעלה מ-30 שנות ניסיון וחדשנות

גם אם תחום ההשתלות מתאפיין בחדשנות משמעותית ובטכניקות שהתפתחו בשנים האחרונות, עדיין יש חשיבות רבה לוותק של הרופא שמבצע את ההשתלה. הסיבה לכך פשוטה: ככל שרופא כזה או אחר ביצע השתלות רבות יותר, כך ההבנה שלו לגבי התהליך וההיכרות שלו עם כל סוגי הקרקפות וסגנונות השיער טובות יותר. בהתאם תכנון ההליך יהיה אופטימלי.

בנוסף אותו איש מקצוע מן הסתם שכלל את המיומנות הטכנית שלו כך שההשתלה עצמה תתבצע ללא רבב ובלי חשש לתקלות, והתוצאות תהיינה מרשימות במיוחד. עם ד"ר שלום שאלתיאל תוכלו לסמן V על כל האיכויות האלה אשר דרושות לרופאים שמציעים השתלות שיער ולצאת לדרך בראש שקט באמת.

מידע נוסף על השתלת שיער

היתרונות של שיטת FUE+DHI

סיבה טובה נוספת להגיע למרפאה של ד"ר שאלתיאל היא הטכניקה החדשנית שבה הוא מבצע השתלות שיער במרבית המקרים. השיטה נקראת FUE+DHI, והיא מהווה גרסה משוכללת של שיטת ה-FUE שנפוצה בארץ מזה כ-20 שנים, ושגם היא לכשעצמה מהווה גרסה משוכללת לשיטה קודמת ששלטה בתחום, FUT.

המאפיין החשוב ביותר של שיטת FUE הוא שליפת הזקיקים מהאזור התורם, כלומר אותו חלק של הקרקפת שיש בו שיער בשפע, מבלי לחתוך את עור הקרקפת. שינוי משמעותי זה בהשתלת השיער קיצר מאוד את תקופת ההחלמה, וחשוב מכך, אפשר לרופאים שמשתמשים בטכניקה זו להשתיל כל זקיק בנפרד וכך להגיע לתוצאות מדויקות.

ד"ר שאלתיאל מבצע כאמור השתלות שיער בשיטת FUE+DHI. המונח DHI הוא ראשי תיבות של הביטוי Direct Hair Implantation, וכדי ליישם את השיטה נעזר ד"ר שאלתיאל במחט המשוכללת ביותר הקיימת כיום בתחום, ה-Implanter.

הייחודיות של מחט זו היא שאין מגע בשורשי הזקיקים בעת שליפתם מהאזור התורם וגם לא במהלך השתלתם באזור הדליל. כל מגע, ולו הקל ביותר, מחליש את הזקיקים ועלול לגרום לכך שאחוז הזקיקים הנקלטים בהצלחה יהיה נמוך יחסית. לעומת זאת כשמקסימום זקיקים נקלטים בהצלחה, התוצאה תהיה קו שיער מלא ומרשים. יתרון נוסף של ההשתלה ללא מגע היא האפשרות להגיע לזווית מדויקת במיוחד עבור כל זקיק, כך שאפשר להתאים את ההשתלה לכיווני הצמיחה הטבעיים ולהבטיח חיבור מושלם עם השערות הקיימות.

השתלת שיער בישראל – במקום מוכר ועם רופא מוכר

במקביל להיותה עידן של מידע, המאה ה-21 היא גם עידן של גלובליזציה. הפיכתו של העולם לכפר קטן פותחת בפנינו אפשרויות רבות בפינות שונות של הגלובוס, אבל יש גם דברים שאותם כדאי לעשות רק כאן, בישראל, והשתלת שיער היא בהחלט אחד מהם.

תמונות השתלת שיער לפני ואחרי להמחשה

כשההשתלה, התכנון שלה וגם הליווי אחרי שהיא מושלמת מתבצעים בארץ, במקום מוכר ועם רופא מוכר כמו ד"ר שלום שאלתיאל, אתם יודעים מעל לכל צל של ספק שיינתן מענה מהיר ומדויק לכל תרחיש, ושהתוצאות יהיו מעל לכל הציפיות.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן