חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להיראות הכי טוב שאפשר – עם ניתוח פלסטי בהתאמה מושלמת אליכם

מנתח פלסטי מוכר יכול לחולל פלאים למראה החיצוני. כשלכישרון חובר ניסיון, כמו אצל ד"ר אבנר בן שושן, התוצאות מרשימות במיוחד

יש לא מעט אנשים, גם גברים וגם נשים, שמתבוננים במראה ולא מרוצים מאיבר מסוים בגוף. לפעמים זהו האף, במקרים אחרים אלה הפנים שהפכו נפולים עם השנים, החזה הקטן מדי או הגדול מדי או הלא מספיק זקוף, הירכיים, הזרועות ויש מן הסתם עוד אפשרויות. בכל מצב כזה אפשר להיאנח ולהישאר עם הדימוי העצמי הנמוך בהשוואה למה שהוא יכול להיות – ואפשר להיעזר ביכולות המקצועיות המוכחות של ד"ר אבנר בן שושן.

קרדיט תמונה יח"צ

מומחה לכירורגיה פלסטית מגיל 29

ד"ר אבנר בן שושן למד רפואה בצרפת, באחת הפקולטות הנחשבות ביותר בעולם הרפואה, סנט אנטואן. בגיל 29 כבר השלים התמחות בכירורגיה פלסטית ובכירורגיה משחזרת, והיה שותף לניתוח שנכנס לספרי ההיסטוריה – שחזור הפנים הראשון שבוצע אי פעם בעולם.

לאחר שהפעיל במשך מספר שנים קליניקה פרטית לניתוחים פלסטיים בפריז, החליט ד"ר בן שושן לעלות לישראל. הוא ביצע ניתוחים רבים במחלקה לכירורגיה פלסטית של ביה"ח בילינסון ובזו של ביה"ח שיבא תל השומר, ובשנת 2003 פתח קליניקה פרטית בתל אביב. עם השנים וההצלחות הרבות נוספו גם קליניקות באשדוד וברעננה, ובסך הכל יש כבר אלפי ישראלים וישראליות ששדרגו בעזרתו את איכות החיים שלהם.
פרטים נרחבים על ניתוח מתיחת פנים

מבחר רחב של ניתוחים פלסטיים מותאמים אישית למטופלים

אחד המפתחות העיקריים להצלחת ניתוח פלסטי הוא התאמה מדויקת של ההליך הכירורגי למאפיינים הספציפיים של המטופל או המטופלת.

אצל ד"ר בן שושן כל ניתוח – מתיחת פנים, פיסול אף, הרמת גבות, מתיחת זרועות, שאיבת שומן, הקטנת חזה ויש עוד רבים כמובן – מתבצע על סמך הכלל הנ"ל, ועל בסיס הניסיון הרב שצבר. על-מנת להבטיח התאמה מלאה, מוקדשת תשומת לב מרבית קודם כל לרצונות של האדם. יצירת אמון עמוק וקשב רגיש מאפשרים למטופלים לספר בגילוי לב מה מפריע להם בעצמם, מדוע ואיך הם רואים את השינוי האופטימלי, ועל בסיס המידע ניתן לתכנן הליך אופטימלי.

למידה ללא הפסקה

תכונה חשובה נוספת של ד"ר אבנר בן שושן היא התשוקה ללמוד ולהמשיך להתפתח גם אחרי למעלה מ-20 שנות הצלחה בתחום ואלפי מטופלות ומטופלים מכירי תודה. מאחר שהרפואה האסתטית לא מפסיקה להשתכלל, הנוכחות של ד"ר בן שושן בהשתלמויות מקצועיות ובכנסים יוקרתיים, כמו גם הקשרים שרקם עם מנתחים בעלי שם מרחבי העולם, משדרגים את המיומנות שלו – ומבטיחים למטופלים ניתוח שמבוצע ביד אומן.

טביעת עין מדויקת

לאורך השנים ביצע ד"ר אבנר בן שושן אלפי ניתוחים מכל הסוגים: הגדלת חזה, הקטנת חזה (גם לגברים – הליך כירורגי שנקרא גינקומסטיה), הרמת חזה (עם שתלים או בלעדיהם), שחזור שד, שאיבת שומן, מתיחת בטן (גם היקפית וגם מיני מתיחה), מתיחות פנים וצוואר, הרמת עפעפיים ו/או גבות, פיסול אף, עיצוב ישבן וירכיים ועוד.

עוד קטגוריה שבה מביא ד"ר בן שושן לידי ביטוי מומחיות, ניסיון ואכפתיות היא טיפולים שאינם כירורגיים, כלומר ללא צורך בניתוח. בקליניקות בתל אביב, אשדוד ורעננה מתבצעים בין השאר טיפולים כמו עיצוב שפתיים, הרמת פנים באמצעות חוטים, טיקסל (טיפול אנטי אייג'ינג אפקטיבי להפליא המבוסס על מכשיר חדשני) וכן  הזרקות של בוטוקס וחומצה היאלורונית.

כל פתרון, בין אם כירורגי ובין אם לאו, מתוכנן על סמך טביעת עין מדויקת ותפישה אסתטית מגובשת, שתי איכויות נוספות שהפכו את ד"ר בן שושן לאחד המנתחים הפלסטיים המבוקשים ביותר בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן