חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפינוי בינוי הגדול סמוך לגני יהושוע יוצא לדרך – 3 מגדלים של 21 קומות יוקמו בנווה יהושוע

קבוצת ענב, בניהולו של הבעלים אפי כץ, החליטה לבחור בחברת אל-הר מבית קרדן לביצוע פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר בשכונת נווה יהושוע ברמת גן. מדובר על פרויקט פינוי בינוי שבמסגרתו יבנו 3 מגדלי מגורים של 21 קומות כל אחד ובהם יהיו 240 יחידות דיור, החל מ-2.5 ועד ל-5 חדרים.

ענב בחרה בחברת הביצוע הוותיקה, אל הר, לאחר שניהלה בחודשים האחרונים מכרז קבלנים שבו התמודדו 5 חברות ביצוע מהמובילות בתחום. אל הר נבחרה בזכות המוניטין והידע העשירים שצברה בשנים האחרונות וביניהם ביצוע פרויקטים הנדסיים מורכבים כמו מגדל עזריאלי שרונה, המרלוג של חברת טבע, וביצוע פרויקטים למגורים בכל הארץ.

הפרויקט של ענב, המתמחה בייזום, תכנון והובלת פרויקטים של התחדשות עירונית, בשכונת נווה יהושוע נחשב לגדול ביותר בשכונה שעוברת בשנים האחרונות התחדשות עירונית מסיבית.

המפרט של הפרויקט כולל 3 מגדלי מגורים בני 21 קומות שייבנו מעל חניון תת קרקעי משותף. הבניינים יהוו מתחם מגורים מתקדם שיעניק לדיירים מגוון של פתרונות של כיף למגורים וביניהם חדרי כושר, חללים משותפים לרווחת הדיירים ומתחם עבודה משותף לטובת כלל תושבי המתחם.

סה"כ ייבנו במסגרת הפרויקט 240 יחידות דיור ויצאו לשיווק 180 מתוכן. תמהיל הדירות בפרויקט מאוד מגוון וכולל בתוכו דירות 2.5 חד, 3,4,5 ומגוון עשיר של פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים במפלס אחד. את הפרויקט מלווה בנק לאומי.

הפרויקט עתיד להתאכלס תוך כ-40 חודשים מרגע קבלת היתר הבניה ותחילת הביצוע על ידי אל הר. עוד לפני תחילת הביצוע, מדווחת ענב כי כשליש מהדירות הפרויקט כבר נמכרו בשלב הפרה סייל. מדובר על 60 דירות בהיקף מכירות של 150 מיליון ש״ח

 

הדמיה: View point

לדעת כל מה שקורה בתל אביב – הצטרפו לאחת מקבוצות העדכונים החמות של עדכוני תל אביב בלחיצה כאן

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן