חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תל אביבים, שימו לב: המשקה הייחודי שהגיע לרשת סוויט טיים | כל הפרטים

המשקאות של מונסטר

טוב, זה לא שבאמת הייתי צריך סיבה מיוחדת לקפוץ לסניף הקרוב והמקושט להפליא (כולם כאלה, זה בדוק), של רשת סוויט טיים, שרק לאחרונה חגגה את פתיחת הסניף התשיעי בקניון עיר ימים בנתניה. אבל בכל זאת, הימצאותם של משקאות המונסטר האהובים, כך על פי השמועה שהגיעה לאוזניי, עשתה את שלה, ואני מצאתי את עצמי די מהר בסניף הקרוב לביתי (מודיעין, אם אתם שואלים).

אי אפשר שלא להתפעל מסיפור ההצלחה המהיר ומעורר ההשראה של סוויט טיים, הרשת האיצה מהר, ובלי לשים לב היא התפתחה לאימפריית ממתקים מקומית שמשפיעה ומכתיבה את סדר היום המתוק של חובבי הז'אנר בישראל עם שאיפה להגיע ל-16 סניפים עד סוף שנת 2022, והכל בזכות קונספט מצוין, הקפדה על עיצוב עכשווי ומגוון מוצרים שתפסו את הקהל הישראלי וגרמו לו פשוט להתמכר.

ובינינו, מי מאיתנו לא חובב שוקולדים נדירים? חטיפים אקזוטיים? ומה עם משקאות אנרגיה קסומים שמגיעים משומקום ועושים חגיגה בגוף שלכם? הנה מכנה משותף שדי הרבה אנשים ימצאו.

ועכשיו סוויט טיים גאה להציג את סדרת משקאות "מונסטר", הלהיט שכבש את העולם והגיע לישראל בתחילת שנת 2020. מונסטר הוא משקה אנרגיה המשווק במגוון טעמים, כאשר לא פחות מ-45 סוגים של של משקאות תחת המותג נמכרים בעולם, ללמדכם על הפופולריות הגואה.

בסוויט טיים, שם אפשר למצוא גם ממתקים וחטיפים נדירים שמשווקים ישירות מחו"ל אל הקהל הישראלי, אפשר למצוא את סדרת משקאות המונסטר האהובים, בטעמים נדירים שקשה מאוד עד בלתי אפשרי למצוא במקומות אחרים. אלא אם כן אתם מתכוונים להמריא מחר לברזיל ולא סיפרתם לנו.

המשקה עצמו טעים בקטע מפלצתי, ובכך בהחלט מצדיק את שמו. בשנים האחרונות משקאות המונסטר – הפכו לכוכב החדש של שוק משקאות האנרגיה, והם הגיעו לארץ במגוון גרסאות. קלאסי, דיאטטי, ובטעמים המיוחדים.

מיותר לציין כי מדובר במשקה עם מטרה מוצהרת – לתדלק אתכם ולהעיף לכם את הצורה. בין אם נתפסתם באמצע אחרי צהריים אפרורי שזקוק לטוויסט, ובין אם מדובר בלילה סוער שצריך חיזוקית, המונסטר יעיר לכם את הגוף ממצב זומבי לכל מה שאפשר לדמיין שיקרה מתערובת תוססת של סוכר וקפאין שמוגשת קר, במינון הנכון. תבלו!

צילום: שי הנסב
סוויט טיים, צילום: שי הנסב
המשקאות של מונסטר
צילום: שי הנסב

150 תלמידים מיפו התחסנות במסגרת מבצע חיסונים של עיריית תל אביב-יפו

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן