חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעצר שני בפרשת רצח נתין זר בתל אביב: החשדות מתרחבים

חשוד נוסף במעורבות ברצח נתין זר נעצר בתל אביב

היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב עצרה חשוד נוסף במעורבות ברצח של נתין זר במהלך התפרעות אלימה בתאריך 7/7/24. באותו תאריך, בשעות הערב המאוחרות, התקבל דיווח על קטטה בין נתינים זרים מאריתריאה ברחוב ההגנה בתל אביב. במהלך האירוע הושלכו אבנים, והשתמשו באלות ובדוקרנים. לוחמי זרוע ת"א מג"ב, יחד עם שוטרי מרחב איילון וסיירי סל"ע של עיריית ת"א-יפו, הגיעו למקום ופיזרו את המתפרעים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר. במהלך ההתערבות נעצרו שמונה חשודים עם כלי תקיפה ברשותם. כתוצאה מהקטטה, שני נתינים זרים נפצעו ופונו במצב אנוש וקשה למרכז רפואי. בהמשך נקבע מותו של אחד הפצועים.

מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר, קיים הערכת מצב בשטח והטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב. לאחר ביצוע פעולות חקירה רבות ומגוונות, הגיעו חוקרי מפלג תשאול של ימ"ר תל אביב למסקנה שאחד מהחשודים שנעצרו מיד אחרי האירוע הוא חשוד במעורבות ברצח. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בתל אביב עד לתאריך 14/7/24. מדובר בנתין זר מאריתריאה בשנות ה-30 לחייו.

אתמול, בהמשך לפעולות החקירה, נעצר חשוד נוסף במעורבות ברצח, גם הוא נתין זר מאריתריאה בשנות ה-30 לחייו. היום יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע במטרה להביא לדין את כל המעורבים ולשמור על הסדר והביטחון הציבורי.

קרדיט צילום-דוברות המשטרה
קרדיט צילום-דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן