חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נעצר גבר שהרדים והתעלל בנשים מחוסרות דיור בתחנה המרכזית בתל אביב

בלשי מחלק המוסר של היחידה המרכזית במשטרת מחוז תל אביב עצרו חשוד בעבירות אלימות כלפי נשים מחוסרות דיור

בלשי מחלק המוסר של היחידה המרכזית במשטרת מחוז תל אביב עצרו הלילה חשוד במספר רב של עבירות אלימות, כליאת שווא, ומעשים מגונים לצורך ביזוי נשים מחוסרות דיור באזור התחנה המרכזית בתל אביב.

בעקבות דיווחים שהתקבלו מגורמי הרווחה על התעללות בנשים מחוסרות דיור באזור התחנה המרכזית בתל אביב, פתחו שוטרי היחידה המרכזית במחוז תל אביב בפעילות מבצעית וחקירתית נמרצת, במטרה לבדוק נסיבות האירועים ולאתר את המעורבים.

במהלך הפעילות אותרו על ידי שוטרי הימ"ר בשיתוף בלשי מרחב איילון מספר נשים מחוסרות דיור, אשר מסרו בעדותן כי במהלך החודשים האחרונים נפלו קורבן להתעללות פיזית ונפשית על ידי חשוד באזור תל אביב.

על פי החשד, החשוד היה מזמין את הקורבנות באופן שיטתי ליחידת דיור בתחנה המרכזית בתל אביב, מספק להן סמים ומרדים אותן תוך שימוש בחומר הרדמה, ומתעלל בהן בעת שהן רדומות. הוא גזז את ראשן באמצעות מספריים ומכונת גילוח.

עם התקדמות החקירה, אתמול בשעות הלילה, הצליחו בלשי מחלק המוסר של ימ"ר תל אביב לאתר ולעצור את החשוד, בן 43, תושב בני ברק. בחיפוש ביחידת דיור בתחנה המרכזית ובדירתו של החשוד בבני ברק נתפסו מספריים ומכונות גילוח, באמצעותם על פי החשד ביצע בקורבנות מעשים מגונים לצורך ביזוי תוך שהוא מרדים אותן ושולל מהן כושר ההתנגדות.

היום יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

מצ"ב תמונות של המספריים ומכונות הגילוח, שנתפסו על ידי השוטרים.
קרדיט צילום-דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן