חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טירוף בכביש: נהג אלים השתולל בקרית אונו – נעצר לאחר מרדף

נהג אלים בקרית אונו: חסם, איים, פגע ברכבים ונמלט מהשוטרים – כתב אישום יוגש

קרית אונו, בתאריך 21 ביוני 2024 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על נהג בן 31 מקרית אונו נעצר לאחר שתקף נהג אחר על רקע שימוש בדרך בקרית אונו, חסם אותו מספר פעמים תוך איומים ואלימות, נמלט מהשוטרים ואיבד שליטה על רכבו תוך פגיעה ברכבים אחרים.

 עם סיום החקירה הוגשה נגדו הצהרת תובע. שוטרי תחנת מסובים הגיעו במהירות למקום והחלו בסריקות. במהלך הסריקות השוטרים הבחינו בחשוד בנסיכה ברכבו, ברחוב בן גוריון בקרית אונו וכרזו לו לעצור. החשוד לא נשמע להוראת השוטרים והחל בנהיגה פרועה תוך שביצע עבירות תנועה וחציית צמתים באור אדום עד אשר פגע ברכב אחר בנסיעה, ברכב חונה ובניידת המשטרה, ברחוב אהרון קציר ברמת גן ואיבד שליטה על הרכב.

עפ"י החקירה שנוהלה בתחנת מסובים, הקורבן נסע סמוך לביה"ר תל השומר ברמת גן, כאשר החשוד ניסה להשתלב בנתיב ומשלא הצליח, החל לדלוק אחר רכבו של הקורבן שהיה באותה עת עם משפחתו ברכב. החשוד חסם עם רכבו את רכבו של הקורבן, קילל והחל להשליך חפצים מרכבו והתיז מים. הקורבן המשיך בנסיעה תוך שהחשוד ממשיך לנסוע אחריו ובהמשך הדרך חסם אותו שוב, ירד מהרכב איים עליו ודפק על הרכב בחוזקה. גם אז, הקורבן הצליח להימלט והמשיך בנסיעה תוך שהחשוד ממשיך לנסוע אחריו וחסם אותו שוב, אז התקשר הקורבן למוקד 100. מעצרו של החשוד הוארך עד 1/7/24. עם סיומה של החקירה הוגשה הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשוד.

קרדיט: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן