חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד נתפסו גונבי קטנועים באזור תל אביב

כתבי אישום הוגשו נגד חוליית גונבי קטנועים שפעלו בתל אביב והסביבה

הוגשו כתבי אישום נגד שלושה חשודים בגניבת קטנועים בתחבולה, לאחר שהציגו עצמם כקונים פוטנציאליים. את החקירה ניהלו חוקרי מחלק נוער של משטרת יפו יחד עם חוקרי משטרת חולון, והצליחו לחשוף את חוליית הגנבים שפעלה תחת האצטלה של נסיעת מבחן.

על פי החשד, השיטה בה פעלו החשודים הייתה לאתר קורבנות שהציעו למכירה את הקטנוע שלהם ברשת, בעיקר באזור גוש דן. לאחר מכן תיאמו פגישה עם המוכר לצורך ביצוע עסקת הרכישה. במועד הפגישה, הקטין תושב בת ים, שאין לו רישיון נהיגה, לקח את הקטנוע לנסיעת מבחן ומסר אותו בנקודה מרוחקת לשני חברי החוליה – בגירים תושבי יפו – שהיו מעלימים אותו במקומות מוסתרים. באחד מהמקרים, החשודים אף הגדילו לעשות והציעו לקורבן לקנות חזרה את הקטנוע שנגנב ממנו.

החקירה החלה בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרה, והובילה את חוקרי מחלק נוער של משטרת יפו ושל משטרת חולון לאיתור זהותם של שלושת החשודים. חברי החוליה נעצרו ולאחר חקירה מקצועית ויסודית, הצליחו החוקרים לקשור את החשודים לשבעה אירועים לכאורה של גניבת קטנועים. בסיום החקירה וגיבוש התשתית הראייתית נגד החשודים, יחידת התביעות של מחוז תל אביב הגישה כתבי אישום נגד שלושת החשודים.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה
קרדיט צילום: דוברות המשטרה
קרדיט צילום: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן