חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

YAPI ביפו: פרויקט הנדל"ן שמבעיר את השוק בדרום העיר – מחלום למציאות

המשקיעים מעוררים את יפו: חברת דרא שיווק נדל"ן החלה בשיווק פרויקט YAPI בדרום יפו

חברת דרא שיווק נדל"ן הכריזה על תחילת שיווק פרויקט YAPI בדרום יפו, הממוקם ברובע ד' הנמצא בעיצומו של שינוי דרמטי והפך לאחד מאזורי הביקוש החדשים בתל אביב-יפו. הפרויקט, המבוצע במתכונת תמ"א 38/1, קיבל את כל היתרי הבנייה הנדרשים והעבודות כבר החלו בשטח.

הפרויקט יכלול 226 יחידות דיור, מהן 98 מוצעות למכירה בשבעה בניינים שונים במתחם. מתוך הדירות המוצעות, למעלה מ-45% כבר נמכרו, מה שמעיד על הביקוש הגבוה לאזור המתפתח.

דירות במחירים אטרקטיביים

מחיר התחלתי של דירת 3 חדרים בפרויקט עומד על 2,740,000 ₪. הפרויקט מציע מגוון דירות בנות 2-5 חדרים, כולל דירות גן ופנטהאוזים, המתאפיינות בעיצוב מודרני, מרפסות וגינות מרווחות, מפרט עשיר ואבזור איכותי. תכנון הפרויקט נעשה על ידי משרד האדריכלים 'קסיופאה גרופ'.

 פיתוח סביבתי ומיקום אטרקטיבי

המתחם יכלול פיתוח סביבתי מודרני, עם מרחבים ירוקים לשעות הפנאי וגינה אקולוגית לדיירים. המיקום הינו אסטרטגי במיוחד, סמוך לקו האדום של הרכבת הקלה, לנתיבי איילון, רכבת ישראל ובמרחק קצר ממוקדי הבילוי של יפו וחוף הים.

לדברי דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים של חברת דרא שיווק נדל"ן:

"רובע דרום יפו נמצא בימים אלה בהתפתחות אדירה, מדובר באזור המבוקש הבא של תל אביב-יפו. מדובר בהזדמנות מצוינת להשקיע באזור זה וליהנות מעליית הערך המשמעותית הצפויה. השכונה נהנית ממיקום נגיש במיוחד. הקו האדום של הרק"ל נמצא בכניסה אליה והיא קרובה מאד לנתיבי איילון, לרכבת ישראל ובמרחק הליכה קצרה ממוקדי הבילוי של יפו וחוף הים".

אודות חברת דרא שיווק נדל"ן

חברת דרא שיווק נדל"ן, שהוקמה ומנוהלת על ידי דרור אוהב ציון, מתמחה בשיווק פרויקטים למגורים ומלווה יזמים החל משלבי תכנון הפרויקט ועד למכירת הדירה האחרונה. מאז הקמתה בשנת 1996 שיווקה החברה יותר מ-8,000 דירות חדשות בפרויקטים מגוונים ברחבי הארץ, כולל שכונות מגורים במרכזי ערים, מגדלי יוקרה, פרויקטי פינוי ובינוי והרחבות יישובים קהילתיים. בין לקוחותיה נמנים חברות מובילות כמו אפריקה ישראל, סלע בינוי, צ.פ. ייזום ובנייה, איסתא נכסים, אפרידר, רמי לוי נכסים, ומיטל הנדסה.

הפרויקט YAPI בדרום יפו מהווה צעד משמעותי נוסף בהתפתחות העירונית של האזור, ומשקף את הביקוש הגובר לדיור איכותי ונגיש בעיר תל אביב-יפו.

הדמיה : vision3

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן