חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בטיחות וסטייל: ליים ודיזינגוף סנטר מזמינים משפחות לעצב קסדות אופנתיות

משפחות מוזמנות לעצב קסדות יצירתיות בסדנת "ליים" בדיזנגוף סנטר – ללא עלות

חברת Lime מזמינה משפחות לסדנת עיצוב קסדה ייחודית לקידום הבטיחות בעת רכיבה על קורקינטים ואופניים.

הסדנה תתקיים ביום שני, 17.6.24, בשעה 16:00 בדיזנגוף סנטר בתל אביב, בהנחייתו של המשפיען לאון שניידרובסקי. ההשתתפות ללא עלות

חברת המיקרו-מוביליטי השיתופית הגדולה בעולם ליים (Lime) בשיתוף עם דיזינגוף סנטר, יוצאת ביוזמה חדשה לקידום החשיבות של חבישת קסדה במטרה לעודד שמירה על הבטיחות בעת רכיבה על כל סוג של קורקינט או אופניים.

ליים תקיים סדנת יצירה חווייתית לילדים בה יוכלו לעצב קסדות עבור הוריהם, שיסייעו לשמור על בטיחותם בעת רכיבה על אופניים וקורקינטים. הסדנה תתקיים בהנחייתו של המשפיען ומנחה סדנאות סטייל ואופנה, לאון שניידרובסקי, שיסייע למשפחות בהכנת עיצובים מהנים ויצירתיים. כל הילדים יקבלו במתנה קסדה (בגודל המיועד למבוגרים) אותה יעצבו במגוון חומרי יצירה ואומנות, עבור הוריהם.

מטרת הסדנה

המטרה היא להדגיש את חשיבות חבישת קסדה בעת רכיבה על כל סוג של קורקינט או אופניים. על פי נתוני הרלב"ד, חבישת קסדה מקטינה את הסיכון לפגיעת ראש ב-50%. בנוסף, קנס על אי-חבישת קסדה לרוכבים בכל כלי חשמלי עומד על 1,000 ש"ח.

הסדנה פתוחה להורים וילדים ותתקיים במתחם "בוטיק" (קומה מינוס 1, בין בניין A לבניין B) בדיזינגוף סנטר.

לצד המסר החינוכי, Lime מקווה שההורים יחבשו את הקסדות המעוצבות החדשות בגאווה ויחושו מוטיבציה לשים את בטיחותם בראש סדר העדיפויות.

מקסים מוזס, מנכ"ל Lime ישראל:

"כהורים, נעשה כל שביכולתנו כדי לשמור על סביבה בטוחה ומוגנת עבור ילדינו. אנו מרגישים חובה להעביר את המסר הזה לכל הורה שרוכב על כלים זעירים, וכמובן לילדים שיצטרפו למעגל הרוכבים עם בגרותם. כאלה שרואים את האימוץ האדיר של הקורקינטים שלנו על ידי תושבי הערים בישראל בכלל, ובתל אביב בפרט, החינוך לערך הבטיחות חשוב לנו מאוד, בין אם מדובר ברוכבים על הקורקינטים השיתופיים שלנו או ברוכבים על כלים פרטיים".

ליים פועלת במגוון דרכים על מנת לקדם רכיבה בטוחה ומרחב ציבורי בטוח להולכי רגל ומברכת על קידום החוק החדש של משרד התחבורה המסדיר את רישום כל הכלים החשמליים בישראל. כמו כן, החל מה 1 באוגוסט, הרשויות המקומיות צפויות להתחיל לאכוף את חובת חבישת קסדה ורכיבה על שבילי אופניים ייעודיים בלבד, באמצעות זיהוי לוחית הרישוי אותה נדרשים להתקין כל בעלי הכלים החשמליים בישראל.

אודות Lime:

Lime היא חברת הקורקינטים והאופניים השיתופיים המובילה בעולם, המספקת פתרונות ניידות נגישים במרחבים עירוניים, עבור נסיעות למרחקים של עד 8 ק"מ. Lime הציבה לעצמה משימה לבנות עתיד שבו התחבורה היא שיתופית, במחירים נוחים וללא פליטות מזהמות. Lime נבחרה לאחת מ-100 החברות המשפיעות של מגזין טיים לשנת 2021, הניעה יותר מ-300 מיליון רכיבות ביותר מ-250 ערים על פני חמש יבשות, והיום היא מעודדת דור חדש של חלופות סביבתיות לרכב הפרטי.

חברת Lime פעילה בישראל מאז שנת 2019 ופועלת כיום בערים: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, קריית אונו, חולון, אשדוד ואילת.

צילום: עומר רוזנגרט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן