חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בן גביר: ברווז צהוב? גלגל הצלה של נתניהו? קמפיין חדש מבקר את מדיניותו

ימין-אבל פחות: קמפיין חדש מציג את בן גביר כברווז צהוב וגלגל ההצלה של נתניהו

בזמן שבן גביר מתעסק בפיטורי מפכ"ל משטרה: קמפיין חוצות ענק מגחך את השר ומציג אותו ככלי שרת בידי נתניהו

קמפיין חדש בשם "ימין-אבל פחות" עולה בכל רחבי הארץ על שלטי חוצות. הקמפיין מציג את השר איתמר בן גביר כברווז צהוב המשמש כגלגל ההצלה של נתניהו וממשלתו. הקמפיין הושק בזמן שבן גביר, השר לביטחון לאומי, פועל ללא לאות כדי לפטר את המפכ"ל אך לא עושה דבר משמעותי לקידום מדיניות ימין אמיתית.

שלטי החוצות הם יריית הפתיחה לקמפיין רחב שהחל אתמול בבוקר ע"י תנועת "החזית האזרחית". התנועה הוקמה עם תחילת המלחמה האחרונה ועמדה במרכזן של אירועי מחאה רבים. בין היתר, היא הפיקה את סדרת סרטוני "אהלן וסהלן יא עזה" אשר הרעידו את הארץ והעולם ואליהם נחשפו מאות מיליונים של צופים.

על פי אנשי "החזית האזרחית", בן גביר הוא איש ימין, אך ימין "לייט". לטענתם, כל מטרת הישארותו בממשלה היא להציל את נתניהו. בפועל, הם טוענים, הוא לא מקדם מדיניות ימין שלשמה נבחר ובכך פוגע בבוחרי המחנה הלאומי.

דבורה גונן, מנכ"לית החזית האזרחית ואמו של דני ז"ל אשר נרצח בפיגוע בדולב לפני 9 שנים, אמרה:

"השר בן גביר הוא ימין אבל פחות, הרבה פחות. לצערנו אנחנו רואים מה קורה בבתי הכלא – איך אלה שרצחו את ילדינו משתחררים כאילו עברו עברות צווארון לבן. אנחנו מתרפסים בפני העולם, לא מגיעים להכרעה בעזה, ולא מצליחים לשחרר את החטופים – זה לא ימין! בכוונתנו להחריף את המאבק עד שהשר בן גביר יקדם מדיניות ימין אמיתית ויפסיק להתנהג כברווז צולע".

הקמפיין צפוי לעורר הדים רבים בקרב הציבור הישראלי. האם בן גביר יגיב למסרים הקשים? האם הקמפיין יצליח להביא לשינוי במדיניותו? ימים יגידו.

קרדיט: החזית האזרחית
קרדיט: החזית האזרחית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן