חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ועידת השלטון המקומי MUNI-EXPO יוצאת לדרך 9-10 ליוני

קרדיט תמונה יח"צ

צמרת ההנהגה הישראלית, נשיא המדינה, שרים וחברי כנסת, ראשי ערים מהארץ ומהעולם, ראשי החברות המובילות במשק ובעולם ובכירי תחום החדשנות האורבנית ישתתפו באירוע הגדול של מרכז השלטון המקומי EXPO-MUNI, שיתקיים במתחם אקספו תל אביב; חיים ביבס: "הרשויות – המבוגר האחראי בזמן משבר"

 

מרכז השלטון המקומי מקיים זו השנה השביעית את ועידת השלטון המקומי EXPO-MUNI והשנה בסימן ”תקומה ישראלית”. הוועידה, שתתקיים במתחם אקספו תל אביב, בגני התערוכה, תיערך בין התאריכים 10-9 ליוני ומהווה מקום מפגש פורה לשיתופי פעולה בשלטון המקומי בישראל, עבור מעל 12,000 משתתפים, מדי שנה. השנה, הוועידה תמקד את הזרקור על הנושאים הבוערים במדינה החל מביטחון אישי, חינוך, פוליטיקה ונדל”ן ועד אימוץ טכנולוגיות וחדשנות עירונית.

 

במסגרת הוועידה השנתית ישתתפו עשרות דוברים ודוברות מקשת תחומים הנוגעים לליבת הפעילות של הרשויות המקומיות בישראל בצל המלחמה: ביטחון, חינוך, נדל”ן, טרנספורמציה דיגיטלית, ערים חכמות, אנרגיה, תרבות וספורט, תחבורה, חברה ועוד. לצד כל אלה ייערך יריד החדשנות האורבנית השנתי עם מעל 150 מציגים בכל תחומי הניהול העירוני. מעל מאה מציגים ישפרו את איכות חיי תושבי הרשויות בשנים הבאות בכל תחומי הניהול המוניציפלי וכן אמצעים חדשניים להגנת סייבר ולהתמודדות בזמן חירום.

קרדיט תמונה יח"צ

הוועידה תתלווה בתערוכת החדשנות השנתית, בה יוצגו מיטב החידושים, מוצרים פורצי דרך, פיתוחים טכנולוגיים ופתרונות יצירתיים שישנו את המרחב האורבני בארץ ובעולם. בין המציגים בוועידה ניתן למצוא עזרים חינוכיים טכנולוגיים לכלל הגילאים וסוגי האוכלוסיות, פיתוחים שונים לייעול העבודה הרגולטוריות והבירוקרטית של הרשויות אל מול האזרח, אמצעי ביטחון פנים חדשניים וכלי ניהול ושליטה בבקרת סייבר, מודלים לניהול ערים חכמות וכו'.

 

במקביל לוועידה השנתית, יתקיים כנס 2024 MuniWorld – המושב הבינלאומי של ועידת השלטון המקומי, בהשתתפות מומחים בין-לאומיים, מנהיגים ודמויות מפתח מהעולם במגוון תחומים,שידונו בנושאים המהותיים בעולמות המוניציפליים. השנה, בעקבות המלחמה, הכנס יעסוק בקשרים החשובים ובתמיכה של גופים יהודים ובין לאומיים. בין הנושאים שיידונו השנה בוועידה: האתגרים הגלובליים, מינוף המנהיגות העירונית והאחריות על החוסן והיציבות המקומית והארצית, התמודדות מקומית עם אנטישמיות, ביטחון, בטיחות, סייבר והאתגרים המוניציפליים הקיימים, ניהול אבטחה ופרטיות בעידן הסייבר ועוד.

 

יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס: ״השלטון המקומי בישראל ממשיך לחזק את מעמדו כאי של יציבות בקרב התושבים בימים של אי ודאות מתמשכת. בזמני משבר, ובמיוחד ב5- השנים האחרונות, בין מגיפה עולמית, אי יציבות שלטונית ומלחמה, הרשויות הצליחו להתמודד עם כל מצבי הקיצון ולהיות המבוגר האחראי שמנהל את האירוע.

הוועידה השנה תשים דגש על הנושאים הבוערים ביותר שמשפיעים על חיי התושבים באופן ישיר: הראשון בהם הוא נושא הביטחון האישי שהתערער משמעותית מאז ה7- באוקטובר, אך גם נושאי חינוך, נדל”ן, תשתיות ועוד. השנה, עוד יותר מתמיד, הוועידה שמה בקדמת הבמה את מיטב החברות והפתרונות הטכנולוגים שיוכלו להשיב לרשויות את החוסן הנדרש ולהעניק לאזרחי המדינה את הביטחון והשקט הנפשי."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן