חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יעקב וידר תוקף את ההתנהלות השערורייתית של עיריית בני ברק

רחוב בבני ברק

יעקב וידר, תוקף את ההתנהלות השערורייתית של עיריית בני ברק ודורש לשמוע את התושבים והעסקים לפני קבלת החלטות: "לא אאפשר לעסקנים להפוך את בני ברק לדיקטטורה"

יעקב וידר חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד, תוקף את ראש העירייה, חנוך זייברט, בעקבות ההחלטה לסגור באופן שרירותי את כל העסקים בעיר בשעות הערב, כולל עסקים שאינם באזורי מגורים, מבלי שהתקיים על כך כל דיון במועצת העיר. מדובר בהחלטה חריגה ודורסנית שנובעת משיקולים זרים ואינה נהוגה בשום עיר בישראל, ומהווה פגיעה נוספת בעסקים בעיר וביכולות הפרנסה של התושבים.

יעקב וידר אמר: "אני רוצה להזכיר למר זייברט ועסקני עיריית בני ברק – העירייה וראש העירייה עובדים אצל התושבים ותפקידם לשרת אותם, ולא להפך".

וידר הוסיף כי "העסקים הם נכס לעיר ולא נטל ותפקידה של העירייה הוא לאפשר את שגשוג הפרנסה של התושבים ופריחה של העסקים, ולפחות שלא להפריע להם.

לא אאפשר לעסקני העירייה להפוך את בני ברק לדיקטטורה – ההחלטות החשובות חייבות להתקבל בדיון פתוח ומעמיק עם התושבים והעסקים, וכפי שהתחייבתי, אוודא שזה יקרה."

מעבר לביקורת שהובעה על ידי יעקב וידר

רבים מתושבי בני ברק ובעלי עסקים בעיר מביעים חשש מההשלכות הרחבות של צעד זה. סגירת העסקים בשעות הערב צפויה לפגוע קשות בפעילותם, להוביל לפיטורי עובדים ולצמצום משמעותי בהכנסות.

קיים חשש שצעד זה יהפוך את בני ברק ל"עיר רפאים" בשעות הערב, יפגע באטרקטיביות שלה כמקום מגורים ויפגע אנושות בכלכלת העיר. תושבים רבים מציינים כי לא ניתנה להם שום הזדמנות להביע את דעתם בנושא, וכי ההחלטה התקבלה באופן חד צדדי על ידי ראש העיר וגורמים בעירייה.

חשוב לציין שגם גורמים פוליטיים וחברתיים רבים בישראל הביעו ביקורת על צעד זה, וטענו כי הוא פוגע בזכויותיהם הבסיסיות של התושבים ובחופש העיסוק.

לסיכום, נראה כי צעד זה של עיריית בני ברק מעורר סערה ציבורית רחבה וגורם לחששות רבים בקרב תושבי העיר ובעלי עסקים. נותר להמתין ולראות מה יהיו ההשלכות ארוכות הטווח של צעד זה על עתיד העיר.

רחוב בבני ברק
נערך בBing

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן