חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רצח מזעזע במגדלי הצעירים: גבר רצח את חברו ותקף את חברתו הקטינה

רגע התקיפה ממצלמות האבטחה. צילום: באדיבות המשטרה

כתב אישום הוגש נגד בר אסור בגין רצח דניאל אמינוב במגדלי הצעירים ותקיפת חברתו הקטינה

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד בר אסור, 25 מתל אביב, בגין רצח דניאל אמינוב ז"ל ותקיפת חברתו הקטינה.

מכתב האישום עולה כי אסור התגורר עם זוגתו בבניין "מגדלי הצעירים" והחזיק ברישיון כדין באקדח חצי אוטומטי, מתוקף תפקידו כמאבטח.

המנוח, דניאל אמינוב ז"ל, הועסק כפקיד קבלה בבניין, והיה חבר של אסור ובת זוגתו. ב20.1.24,  אסור, זוגתו, אמינוב וחברתו הקטינה בת 15 שהו בדירתו של אסור.

במהלך הבילוי, שאפו הנוכחים "גז צחוק" וחלקם צרכו סמים, אז התפתח ויכוח בין אסור לבין אמינוב וחברתו הקטינה, על רקע השימוש בטלפונים הסלולריים.

אסור שלף את האקדח, כיוון אותו לעבר אמינוב וירה בו ארבע יריות. אחת היריות פגעה בחזהו של אמינוב וגרמה למותו בפרשת הרצח במגדלי הצעירים.

לאחר מכן, כיוון אסור את האקדח לעבר חברתו הקטינה של אמינוב ואיים עליה. הוא תקף אותה באקדח ובידיו, עד שנהדף על ידי בת זוגתו אל מחוץ לדירה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של אסור עד תום ההליכים

כתב האישום מייחס לאסור עבירות של רצח בכוונה ותקיפה הגורמת חבלה ממשית.

עו"ד לילך שטיבל מפרקליטות מחוז תל אביב ציינה בבקשת המעצר: "התנהלותו האלימה של המשיב כמתואר, יחד עם העובדה שהמשיב עשה שימוש באקדח אותו הוא מחזיק ברישיון כדין מתוקף תפקידו כמאבטח והתנהגותו הפזיזה עם האקדח בתום האירוע – כל אלה מעידים כאלף עדים על מסוכנותו המובהקת והמופלגת של המשיב ועל דפוסיו האלימים, חסרי עכבות ומעצורים."

המקרה עורר זעזוע רב בציבור. האירוע האלים, מעלה שאלות קשות בנוגע לאלימות הגוברת בחברה הישראלית, הן כלפי גברים והן כלפי נשים, ובפרט כלפי קטינים.

הזעזוע נובע הן מחומרת המעשים, רצח בדם קר ותקיפה אלימה  והן מהעובדה שהם התרחשו בין חברים, לכאורה במסגרת בילוי משותף.

המקרה מדגיש את הצורך הדחוף בהתמודדות הולמת עם האלימות בחברה הישראלית, הן באמצעות חינוך והסברה והן באמצעות אכיפה משמעותית.

בנוסף, יש לתת תשומת לב מיוחדת להגנה על קטינים מפני אלימות, הן בבית והן מחוצה לו. חובתנו כחברה היא לעשות כל שביכולתנו כדי למנוע מקרים טרגיים אלה מלשוב ולהתרחש.

רגע התקיפה ממצלמות האבטחה. צילום: באדיבות המשטרה
אילוסטרציה
צילום: באדיבות המשטרה

מחאה סוערת בלתי חוקית בקיסריה, מפגינים חסמו כביש, 3 נעצרו – חדשות הברון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן