חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברקע הגעת בלינקן – מיצג ענק מול הקרייה: "לא לעצירת הלחימה"

המיצג מול הקריה. צילום: אמהות הלוחמים

אימהות הלוחמים גייסו את ילדי ביידן למיצג ענק מול בלינקן: "אל תעצרו לנו את הלחימה".

אימהות ללוחמים בעזה הגיעו להפגין מול בלינקן בתל אביב עם שלטי ענק ובו תמונות ילדי בכירי הממשל והצבא של ארה"ב לבושים במדי צה"ל בשדה הקרב תחת הכותרת: תנו לילדנו להילחם כמו שהילדים שלכם נלחמים.

מטה אימהות הלוחמים הקים היום מיצג ענק מול בית המלון בתל אביב בו מתאכסן מזכיר המדינה של ארה"ב, אנתוני בלינקן.

במסגרת המיצג הוצגו ילדיהם של נשיא ארה"ב ביידן, אשלי והאנטר, וכן בנו של ראש הסגל בצבא ארה"ב גרנט ג'ורג' ובנו של יו"ר המטות המשולבים בארה"ב צ'ארלס בראון, שהם לבושים במדי צה"ל במסגרת לחימה בעזה, תחת הכותרת תנו לילדנו להילחם כמו שהילדים שלכם נלחמים.

המיצג מול הקריה. צילום: אמהות הלוחמים
המיצג מול הקריה. צילום: אמהות הלוחמים

כמו כן קראו אימהות הלוחמים לממשל ארה"ב שלא לעצור את ישראל בלחימה, לא להפסיק את החימושים לישראל וכן לא לכבול את ידי צה"ל.

כאמור, מאחורי מיצג הענק עומדות מטה אימהות הלוחמים, שילדיהן לוחמים כעת בעזה וביתר החזיתות. במודעה המלווה את המיצג כתבו אימהות הלוחמים: "אם הילדים שלך היום במלחמה בעזה לא הייתה מספק לאויב גז ואספקה. לא היית מסכן את ילדיכם במשימת קרקע מסוכנת".

כמו כן דורשות האימהות מבליקן שלא לעצור את החימושים לישראל וכן לא להפריע למדינת ישראל בלחימה ולתת לחיילים להילחם בעזה ללא כבילת ידי הצבא – עד הניצחון.

מטעם מטה אימהות הלוחמים נמסר: "חיי חיילנו קודמים לחייהם של האויב. אנו מבקשות ודורשות ממשל ארה"ב – אל תעצרו לנו את הלחימה. תנו לחיילים שלנו להילחם, לנצח ולהחזיר את הביטחון לכלל תושבי מדינת ישראל. אנו מבקשים ממכם לאהוב את הילדים שלנו כמו שאנחנו אוהבות את הילדים שלכם, ושחייהם יהיו חשובים לכם כפי שהחיים של הילדים שלכם חשובים לנו".

נציין כי מטה אימהות הלוחמים, שהוקם בצוק איתן וחודש עם תחילת המלחמה, מונה מאות אימהות ללוחמים ולוחמות המשתתפים במערכה בעזה. המטה קורא לממשלת ישראל שלא לעצור את המלחמה בעזה עד להשמדת החמאס והחזרת החטופים תחת הסיסמה 'חיי חיילנו קודמים לחיי האויב'.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן