חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצדיעים להם: ההטבות של עיריית תל אביב למילואימניקים

ההטבות של עיריית תל אביב למילואימניקים

ההטבות של העירייה למשרתי המילואים ומשפחותיהם

בהצדעה ובהערכה למשרתי המילואים ובני משפחותיהם: עיריית תל אביב- יפו מעניקה שירותים והטבות ועורכת אירועים ופעילויות למשרתי הצבא בסדיר, קבע ובמילואים ולבני משפחותיהם.

כניסה לקאנטרים העירוניים ללא עלות. הטבות בלעדיות בעסקים ברחבי העיר. כניסה למשחקיות עירוניות. חוגים למבוגרים במרכזים הקהילתיים. כניסה חינם למשחקי ספורט בעיר. סדנות הפוגה, מעגלי שיח ומפגשי תמיכה להתמודדות עם המצב. הנחות בארנונה והקלות בשירותי העירייה.

עיריית תל אביב- יפו יצרה סל הטבות בלעדיות עבור לוחמות ולוחמים במלחמת חרבות ברזל – בסדיר, בקבע ובמילואים ובני משפחותיהם, שמטרתו לחזק, לסייע ולספק להם מענה שנדרש על ידם.

הסל כולל הנחות והקלות בשירותי העירייה, מגוון אירועים קהילתיים, פעילויות העשרה, חוגים, משחקיות במרכזים הקהילתיים, הטבות ספורט, הטבות בעסקים בעיר והטבות "דיגיתל" בלעדיות, שירותים, עזרה ועזרה נפשית, הרצאות ומעגלי שיח לצד גישה לעדכונים ולמידע משלים ורלוונטי עבורם.

כלל ההטבות, ההקלות והפעילויות מאוגדות לנוחיות התושבים ביישומון "דיגיתל שלי"- יישומון של העיר תל אביב – יפו ובאתר העירייה. נוסף על כן, הוקם מוקד טלפוני עירוני לטובת יידוע הזכאים אודות העזרה שאפשר לקבל ולגבי סל ההטבות.

בימים אלה נציגות ונציגים של מוקד עירוני -ייעודי מקיימים שיחות, שבאמצעותן בודקים את שלומם של בנות ובני משפחות המשרתים ומיידעים אותם בכך שהם יכולים להסתייע בתכנית העירונית שנוצרה במיוחד עבורם.

רון חולדאי: מצדיע לכל המשרתים בצה"ל

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו אמר: "אני גאה ומצדיע לכל אותם תושבי ותושבות תל אביב- יפו, משרתי צה"ל השומרים על ביטחון המדינה בעת הזאת, ומצדיע לא פחות לבנות ובני משפחותיהם שנותרו מאחור ומנסים לשרוד את חיי היומיום בעורף בעת שגרת החירום.

כחלק מההערכה הרבה שלנו למשרתי הצבא, אנחנו בעיריית תל אביב-יפו מעמידים לרשותם ולרשות משפחתם סל הטבות, פעילויות, הקלות ושירותים בלעדיים אשר נועדו להקל ולו במעט על התמודדות מאתגרת זו".

בין ההטבות המוצעות: יחידת המתנדבים העירונית "ידיים עוזרות", שמטרתה לסייע למשפחות עם ילדים קטנים בדברים כגון הוצאת הכלב, סיוע בבישול ארוחת צהריים או ערב וסיוע בטיפול הילדים בבית, בנוכחות הורה.

הקלות בפן הכלכלי המתבטאות בהנחות בארנונה – הנחה של 5% למשרתי מילואים והנחה של 25% למפקדי מילואים פעילים, דחיות תשלומים עירוניים, אפשרות למילוי טפסים מרחוק ועוד.

מענה בפן הנפשי: מנהל השירות החברתיים, אגף בריאות הציבור וטיפות החלב העירוניות מקיימים מעגלי שיח על ידי מנחות מקצועיות לבנות ולבני זוג של משרתים עם ילדים קטנים, כשהמטרה היא יצירת מעטפת תומכת בעבורם והכרה במשמעויות הרגשיות והקונקרטיות של היעדרו של בן הזוג מהבית, החששות והקושי הרגשי והנפשי המלווים אותם בתקופה זו.

ישנו גם סיוע רגשי להורים לחיילים בסדיר, בעבורם מתקיימות הרצאות שונות בנושא חוסן וומן כלים להתמודדות במצב החרום המתמשך, התמודדות עם החזרה מהלחימה ומעגלי שיח.

גם קבוצת בני ובנות זוג ללא ילדים של חיילים מקבלת מענה בדמות מרחב בטוח במרכז "הד ספייס" של עמותת "אנוש" אשר פועל בשיתוף עיריית תל אביב- יפו ומשרד הרווחה והביטחון החברתי. המרכז העירוני מספק מרחב תומך וכלים לוויסות הקשיים הרגשיים והמתחים העולים בתקופה זו עם המרחק מבן הזוג ובדאגות לשלומו.

את כלל המידע על ההטבות, הפעילויות וההקלות הכלולים בתכנית הסיוע העירונית ניתן למצוא באתר העירוני.

ההטבות של עיריית תל אביב למילואימניקים
ההטבות של עיריית תל אביב למילואימניקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן