חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלו שראו את המוות: משרד הפנים מוקיר את מתנדבי שורה

משרד הפנים מוקיר את מתנדבי שורה; משרד הפנים ביקש להוקיר ולהודות למתנדבי "מחנה שורה" עובדי משרד הפנים, בערב מיוחד ומרשים שנערך במרכז "שלווה" בירושלים, בהשתתפות שר הפנים הרב משה ארבל, יו"ר ועדת הבריאות ח"כ יוני משריקי, מנכ"ל המשרד רונן פרץ, המשנה למנכ"ל משה מור יוסף ומנהל רשות האוכלוסין מר אייל סיסו.

עובדי משרד הפנים איישו את תחנות ריכוז החללים במחנה "שורה" מסביב לשעון, ועמלו על ניהול תיקי החלל והרישומים. באירוע בו השתתפו עובדי המשרד שפעלו במחנה והנהלת המשרד.

הוזמנו גם מנכ"ל ארגון זק"א ת"א הרב צבי חסיד ור"צ הרצליה ערן קוזחי, שהיו אמונים על ניהול התר"ח מטעם משרד הפנים.

צילום: דוברות

כל הדוברים העלו על נס את מי שתיכלל את האירוע מר נחום שלמה, ראש ענף ז"ח ברשות פס"ח עליונה ואת שיתוף הפעולה עם כלל הגורמים ובמיוחד מתנדבי זק"א תל אביב שפעלו במחנה.

ראש מינהל החרום אלי רגב, ציין בדבריו: "תודה והערכה מיוחדת למתנדבי זק"א ת״א בראשות צבי חסיד שנמצא פה, איש יקר, יחד עם ערן קוזחי, שניהלו את התר"ח. למעלה ממאה מתנדבי זק"א תל אביב פעלו ועדיין פועלים במחנה שורה ובמכון לרפואה משפטית, עשו עבודת קודש, יום ולילה, שבת וחול, לאורך כל התקופה עבדו במסירות אין קץ במראות שהדעת לא יכולה לקלוט".

שר הפנים משה ארבל אמר: "שורה היא אחת החזיתות במלחמה הזו. הייתי שם בימים, בלילות, בערב שבת עד דקות לפני כניסת השבת, בכל עת ראיתי אותכם בשיא עבודת הקודש".

בסיום האירוע הוענקו תעודות הוקרה והערכה למנכ"ל זק"א ת״א צבי חסיד ולר"צ הרצליה ערן קוזחי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן