חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוטוקס במצח: מתי רואים תוצאות? יצאנו לבדוק!

הזרקת בוטוקס הפכה סה מכבר לאחד הטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר. למרות האמונה הרווחת, מתברר שגם גברים עוברים טיפולים מהסוג הזה. עם זאת, אין להכחיש כי הרוב המכריע של המטופלים הן נשים. מה זה בעצם בוטוקס, מה הוא עושה ואיך הוא משפיע על המטופל? מהו בוטוקס במצח? מתי הוא נדרש ולכמה זמן מספיק כל טיפול שכזה? על מה חשוב להקפיד כשבוחרים מומחה לביצוע טיפולי בוטוקס? בשורות להלן תקבלו את כל התשובות.

מה זה בעצם בוטוקס? מה הוא עושה? ומה ההשפעה שלו?

במשך שים רבות חיפשו מומחים ואנשי מקצוע אמצעי שיוכל למתוח את העור ולהעלים קמטים. זאת, כמובן, במטרה להשיל את נטל השנים ולשוות לפנים ולאזורים אחרים בגוף מראה צעיר ורענן.

גילוי הבוטוקס שינה במידה רבה את המצב, והוא מאפשר, נכון להיום, לנשים וגברים כאחד לשוות לעצמם מראה צעיר ורענן. הבוטוקס הוא למעשה כינוי מקוצר של בוטולינוס טוקסין – רעלן שבכמויות גדולות עלולה להיות לו השפעה קטלנית. עם זאת בכמויות קטנות, כך מתברר, הבוטולינוס טוקסין דווקא מביא תועלת מרובה.

הזרקה שלו בכמויות מזעריות מרפה את שרירי ההשעה בפנים ומשווה להם מראה חלק ורענן. על אותו משקל, הזרקת בוטוקס במצח מעלימה גם שם את קמטי ההבעה, מה שגורם לפנים להיראות צעירים מאד ביחס למראה שלהם לפני ההזרקה. יחד עם זאת, החיסרון המשמעותי ביותר של הבוטוקס טמון בעובדה שההשפעה שלו מוגבלת בזמן, ומעת לעת יש לחדש את הטיפולים בהמטרה למנוע יצירת קמטים בפנים ובכלל.

מה זה בוטוקס במצח? לכמה זמן הוא משפיע? ומתי רואים תוצאות?

כאמור, הפעולה העיקרית של בוטולינום טוקסין הינה העלמת קמטים בפנים ובאזורים אחרים בגוף. ואולם ידוע לכל שהמצח, יותר מכל חלק אחר בפנים האנושיות, משקף את הבעות הפנים ומעיד על השנים שעברו. לפיכך, ההזרקה של בוטוקס לתוך המצח עשוי בהחלט לשנות לא רק את המראה הספציפי שלו, אלא גם את המראה של הפנים באופן כללי.

את התוצאות של הזרקת בוטוקס למצח ניתן לראות, למעשה, בתוך זמן קצר מאד. כבר בתום הטיפול יכולים המטופל או המטופלת לעזוב את הקליניקה כשמראה הפנים שלהם רענן וצעיר הרבה יותר. קשה למצוא כיום טיפול שההשפעה שלו היא כל כך ניכרת, וכל כך משמעותית בתוך זמן קצר.

באשר לזמן ההשפעה של הטיפולמומחים לדבר גורסים כי ההשפעה של הזרקת בוטוקס במצח עשויה להימשך עד שישה חדשים, ולכל הפחות שלושה חודשים. המשמעות היא הפוגה ארוכה יחסית בין טיפול אחד למשנהו. כל טיפול כזה נמשך כרבע שעה – לפעמים יותר, לפעמים פחות. בחישוב פשוט, חמש דקות בחודש לכל היותר יכולים לסדר למטופל באמצעות בוטוקס מראה צעיר ורענן תמיד. עם זאת, חשוב להקפיד שמי שמבצעים את הטיפול יהיו אנשי מקצוע מיומנים המכירים את הנושא ויכולים להתמודד עם מצבים שונים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן