חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גם בתל אביב יש ש"ס: קמפיין המפלגה יצא לדרך

ש"ס תל אביב-יפו פותחת את הקמפיין: ש"ס חזקה תדאג לשכונות. ש"ס חזקה תדאג לשמור על המסורת היהודית והזהות היהודית של תל אביב – יפו

תנועת ש"ס תל אביב -יפו בראשות סגן ראש העיר הרב אלחנן זבולון, פתחה את קמפיין הבחירות. עם סלוגנים שמדברים על הנשמה של תל אביב – יפו. על רקע המאבק על זהותה היהודית של המדינה ושל תל אביב – יפו, המסר של תנועת ש"ס בתל אביב – יפו הוא אמירה ברורה בעד השמירה על המסורת, בעד הזהות היהודית ובעד החיבור לנשמה של תל אביב – יפו.

בחמש שנים האחרונות פעלה תנועת ש"ס בתל אביב – יפו במגוון רחב של תחומי עשייה, תרבות ופנאי, חינוך, קהילה, רווחה ותכנון ובנייה. תנועת ש"ס כמפלגת הימין הגדולה במועצת העיר, עמדה בראש המאבק נגד יוזמות השמאל לפגיעה בנשמה היהודית של תל אביב – יפו. תנועת ש"ס בתל אביב – יפו, עמדה לימין השכונות במועצת העיר וייצגה בגאון את האינטרסים של השכונות.

צילום: מטה ש"ס תל אביב

לדברי אלחנן זבולון סגן ראש העיר ויו"ר תנועת ש"ס בתל אביב -יפו: "בימים אלו של מאבק על צביונה של תל אביב –יפו, חשוב להבין שהכוח היחיד שמניף בגאון את החיבור בין הדאגה לחלשים ובין החיבור לאמונה והמסורת היא תנועת ש"ס בתל אביב – יפו.

רק ש"ס חזקה תדאג לשכונות ותהיה הקול שלהם במועצה. רק ש"ס היא הקול של הימין האמוני בתל אביב – יפו, הקול שמחבר את הערכים והדאגה לשכונות. רק ש"ס חזקה במועצת העיר תוכל לדאוג ולשמור על המסורת היהודית והזהות היהודית של תל אביב – יפו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן