חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנחנו על המפה: לראשונה באסיה – הכנס הבינלאומי לכרטוגרפיה יגיע לתל אביב

אנחנו על המפה: תל־אביב-יפו תארח לראשונה במזרח התיכון את הכנס הבין-לאומי לכרטוגרפיה בשנת 2027; הכנס הבין-לאומי ה-33 לכרטוגרפיה, יכלול גם את העצרת הכללית ה-20 של אגודת הכרטוגרפיה הבין-לאומית.

בכנס שייערך בתל־אביב-יפו במשך כשבוע בחודש יולי בשנת 2027, צפויים להשתתף למעלה מאלף מדענים, חוקרים, אנשי אקדמיה ובעלי מקצוע מומחים בתחומי הגיאוגרפיה, ה-GIS והמיפוי מכל תחומי האקדמיה, התעשייה, השלטון המקומי ומשרדי הממשלה.

"תייר כנסים" מותיר בידי העסקים בעיר כ-588 דולר ליום שהייה בעיר. תל־אביב-יפו גברה בשלב האחרון של המכרז על ורשה, בירת פולין.

האגודה הישראלית לכרטוגרפיה ולמערכות מידע גיאוגרפי יחד עם לשכת הכנסים במנהלת עיר עולם ותיירות של עיריית תל־אביב-יפו, בשיתוף אקספו תל־אביב, התאחדות המלונות בתל־אביב רבתי, מפ"י – המרכז למיפוי ישראל והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נבחרו לארח לראשונה בתל־אביב-יפו את הכנס הבין-לאומי ה-33 לכרטוגרפיה, שיכלול גם את העצרת הכללית ה-20 של אגודת הכרטוגרפיה הבין-לאומית.

תל־אביב-יפו גברה בשלב האחרון של המכרז על ורשה, בירת פולין. בזכות הזכייה, זו תהיה הפעם הראשונה שהכנס הבין-לאומי לכרטוגרפיה יתקיים במזרח התיכון.

בכנס הבין-לאומי לכרטוגרפיה, 33rd International Cartographic Conference and 20th General Assembly, שייערך באקספו תל אביב במשך כשבוע בחודש יולי בשנת 2027, צפויים להשתתף למעלה מאלף מדענים, חוקרים, אנשי אקדמיה ובעלי מקצוע מומחים בתחומי הגיאוגרפיה, ה-GIS – מערכות מידע גיאוגרפי ממוחשבות, והמיפוי מכל תחומי האקדמיה, התעשייה, השלטון המקומי ומשרדי הממשלה.

צילום: אלון שטמברגר

התמה המרכזית של הכנס, כפי שהוצגה היא: חדשנות בכרטוגרפיה ובטכנולוגיות גיאו-מרחביות. יצוין כי לעיר כמו תל־אביב-יפו בפרט ולמדינת ישראל בכלל, הנחשבת כמובילה טכנולוגית עולמית וכ-Hub מוביל של חדשנות, יש הרבה מה להציג בתחום ה-GIS – לטובת תושבי העיר, ולטובת כלל אזרחי המדינה והתיירים המבקרים בעיר.

לשכת הכנסים במנהלת עיר עולם ותיירות של עיריית תל־אביב-יפו רואה חשיבות רבה בקיומם של כנסים בין-לאומיים בעיר, בזכות ההזדמנות לשתף בחדשנות המקומית, הנעת שיתופי פעולה וחילופי ידע בתחום הכנס בין התעשייה, האקדמיה, ארגונים ממשלתיים וארגונים מסחריים, הנטוורקינג, הצמיחה הכלכלית, הנראות העולמית והעשרה תרבותית.

בנוסף לכל אלה, כמובן שמהבחינה הכלכלית יוצאת העיר המארחת נשכרת מקיומו של כנס בין-לאומי מוביל, מאחר שההוצאה הישירה של "תייר כנסים" – נציג המשתתף בכנס בין-לאומי, מותירה בידי העסקים בעיר כ-588 דולר לכל יום שהתייר שוהה בעיר ומוציא בה הוצאות ישירות על בתי מלון, מזון, קמעונאות וכו'. על פי הערכות, תייר "כנסים" תורם עם בואו לעיר סכום שהוא כפול עד משולש ממה שמשאיר אחריו תייר "רגיל".

יעל פרומן-אידסס, סמנכ"ל ומנהלת תיירות במנהלת עיר עולם ותיירות אמרה עם ההודעה על הזכייה באירוח הכנס הבין-לאומי לכרטוגרפיה: "אנו גאים על הזכייה באירוח הכנס הבין-לאומי לכרטוגרפיה ושמחים להזמין את משתתפיו להגיע לתל־אביב-יפו, בירת התרבות והמסחר של ישראל, מוקד של חדשנות, עסקים ותיירות, ואחד היעדים האורבניים הטרנדיים בעולם.

תל־אביב-יפו מחוברת לכל המרכזים המובילים בעולם ונמצאת במרחק טיסה קצר מאירופה, עם רצועת חוף של 14 ק"מ, אורבניות תוססת ו-320 ימי שמש בשנה, תל־אביב-יפו היא יעד אטרקטיבי לכנסים בין-לאומיים בכל ההיבטים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן